
TBWA\NEBOKO wint Zilveren Lion
TBWA\NEBOKO heeft met de campagne Maccie voor MacDonalds een Zilveren Lion gewonnen in de categorie Media en de subcategorie Use Of Mobile.
Inhakend op Tikkie, hebben TBWA\NEBOKO en MacDonalds een trakteerverzoek verzonnen. Geen transactie van een paar euro, maar een uitnodiging om samen de rekening te vereffenen met een Cheeseburger of McNuggets.
Burger to King
Het Belgische bureau Happiness (onderdeel van FCB) heeft met de campagne Burger tot the King voor Burger King in de categorie Direct opnieuw een Lion gewonnen, dit keer een zilveren in de subcategorie Gaming.
De campagne voor Burger King won al een Gouden Lion in de categorie Entertainment for Gaming met deze campagne.
Vanavond worden de Grand Prix-winnaars bekend.
Partners Marketing Report Cannes 2025
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Els Dijkhuizen: Intuïtie en lef maken campagnes sterk
Cannes 2025: Karin Rödlix - Creativiteit en AI versterken iO
Renault/Publicis genomineerd voor duurzaamheids Lion
Havas wil sneller AI-gedreven organisatie worden
Lucas Hulsebos: Creativiteit testen maakt campagnes sterker
Gepubliceerd door: David de Jong