TBWA\NEBOKO ontwikkelt vervolgcampagne Family Mode McDonald's

McDonald’s roept gezinnen met een nieuw merkplatform, ontwikkeld met TBWA\NEBOKO, op iets vaker samen in Family Mode te gaan. Het platform wordt uitgerold in de McDonald’s restaurants, de McDonald’s-app en zal zichtbaar zijn via tv, bioscoop, outdoor, socials, online video en radio.

Stijn Mentrop, CMO van McDonald’s Nederland: "Met alle drukte is het soms moeilijk om écht tijd voor elkaar te maken. Toch is het belangrijk om Family Mode aan te zetten, ze worden immers sneller groot dan je denkt. Als grootste familierestaurant van Nederland geven we gezinnen spontane geluksmomentjes. Dit doen we in onze restaurants met het Happy Meal en de introductie van een Chief Family Officer. Maar ook digitaal hebben we in onze app een speciale wereld gemaakt met luisterboekjes, leuke games en kortingen op gezinsuitjes." De CFO voorziet gezinnen tijdens familiedagen van leuke spelkaartjes én vereeuwigt de mooiste Happy Meal momenten voor de Family fotowand.

Het platform wordt gelanceerd met een campagne waarin het belang van familietijd centraal staat. In de commercial zien we een vader samen met zijn dochter Sammie bij een speeltuintje. Een foto-terugblik op zijn telefoon herinnert vader aan speciale momenten uit haar kinderjaren. Het doet hem echter ook realiseren hoe snel de tijd gaat, waarna flitsen van een puberende tienerdochter door zijn hoofd schieten. Het besef dringt door dat het de hoogste tijd is om nieuwe herinneringen te blijven maken...

Credits:
Klant: McDonald’s | Bureau: TBWA\NEBOKO & TBWA\X | Productie: Pink Rabbit, TBWA\X, This Page Amsterdam | Muziek: Tom Tukker

www.tbwa.nl

www.mcdonalds.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Wim Jan Zijlstra: Bij TBWA draait creativiteit altijd om groei

20-11-2025 | 10:46:00
In de studio van New Business Radio spraken Peter Wybenga en Bas Vlugt met Wim Jan Zijlstra, Head of Strategy bij TBWA\NEBOKO

Whitepaper TBWA onthult succesformule van merken

14-11-2025 | 13:54:00
Willem Maijvis en Philippine Eijsvoogel, strategen bij TBWA\NEBOKO, lanceren het whitepaper How to Build a Brand in the Modern Age.

TBWA\NEBOKO houdt huis bij Effies 2025

13-11-2025 | 22:53:00
Woeaaaaah! Het kan bijna niet anders dan dat TBWA\NEBOKO alle Nederlandse Effie-records heeft gebroken

TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn

13-11-2025 | 14:00:00
Albert Heijn bereidt zich voor op het jaarlijkse Sinterklaasfeest en richt zich dit jaar sterk op de traditie van het schoentje zetten.

TBWA en Centraal Beheer lanceren ProefPensioen-campagne

10-11-2025 | 17:19:33
Met een prikkelende campagne vraagt Centraal Beheer aandacht voor een serieus onderwerp: miljoenen Nederlanders zijn nog niet klaar voor later.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist

21-11-2025 | 12:02:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle

Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne

21-11-2025 | 11:33:23
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.

Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten

21-11-2025 | 11:16:00
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet

Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social

21-11-2025 | 10:51:25
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling

KPN opent de lijn om te appen met Sint

21-11-2025 | 08:55:21
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.