TBWA en McDonald’s komen met adventscampagne Giveaway Island
McDonald’s en TBWA\NEBOKO lanceren in december Giveaway Island, de adventscampagne in de app van de fastfoodketen.
De decembercampagne is een traditie. Sinds 2017 staat een adventkalender centraal in de campagne. De kalender in de app is van oorsprong gericht op het bieden van kortingen, maar inmiddels is het aanbod uitgebreid met games, activaties, gratis merchandise en fanshopreleases. Deze doorontwikkeling werd in 2023 bekroond met een Webby voor Getaway Island.
Stijn Mentrop, CMO van McDonald’s Nederland: “Giveaway Island is een fan-first event bij uitstek. En omdat we al jaren bouwen aan dit digitale decemberplatform kijken wij enorm uit naar wat er nu weer virtueel te beleven is.”
Credits:
Opdrachtgever McDonald’s | Creatief bureau: TBWA\NEBOKO, TBWA\X | Social: Blauw Gras | Media: OMD | PR: Booij Agency | Data & Analytics: Databay
| Videoproductie: MAKE, Studio Studio | App productie: MAKE, Robot Kittens, Studio Nori
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Wim Jan Zijlstra: Bij TBWA draait creativiteit altijd om groei
Whitepaper TBWA onthult succesformule van merken
TBWA\NEBOKO houdt huis bij Effies 2025
TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn
TBWA en Centraal Beheer lanceren ProefPensioen-campagne
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
The Fat Lady Agency of the Year op de BOCA’s 2025
Sanne Houterman: Zo bouwt Cheil aan Nongshim in Europa
Filmha.ai brengt kerstcommercial volledig tot leven met AI
Anja Froeling: Selmore werkt aan bureau van de toekomst
Tien jaar awesome.: creativiteit blijft sterker dan algoritmes
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert