TBWA en McDonald’s komen met adventscampagne Giveaway Island

McDonald’s en TBWA\NEBOKO lanceren in december Giveaway Island, de adventscampagne in de app van de fastfoodketen. 

De decembercampagne is een traditie. Sinds 2017 staat een adventkalender centraal in de campagne. De kalender in de app is van oorsprong gericht op het bieden van kortingen, maar inmiddels is het aanbod uitgebreid met games, activaties, gratis merchandise en fanshopreleases. Deze doorontwikkeling werd in 2023 bekroond met een Webby voor Getaway Island.

Stijn Mentrop, CMO van McDonald’s Nederland: “Giveaway Island is een fan-first event bij uitstek. En omdat we al jaren bouwen aan dit digitale decemberplatform kijken wij enorm uit naar wat er nu weer virtueel te beleven is.”

Credits: 
Opdrachtgever McDonald’s | Creatief bureau: TBWA\NEBOKO, TBWA\X | Social: Blauw Gras | Media: OMD | PR: Booij Agency | Data & Analytics: Databay
| Videoproductie: MAKE, Studio Studio | App productie: MAKE, Robot Kittens, Studio Nori

www.tbwa.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

TBWA\NEBOKO ontwikkelt EK-campagne ING

10-06-2025 | 15:22:46
In aanloop naar het EK Vrouwenvoetbal 2025 lanceert ING de campagne Van dromen naar doelen, een ode aan meiden en vrouwen die hun dromen najagen, op het veld en daarbuiten.

[Vacancy] TBWA/NEBOKO has a position for Post-production Coordinator

10-06-2025 | 09:29:00
TBWA\NEBOKO is looking for Post-production Coordinator - Full-time  \  Amsterdam

TBWA\NEBOKO ontwikkelt campagne voor Becel

09-06-2025 | 08:30:00
Becel introduceert de campagne Begin je dag goed, ontwikkeld door TBWA\NEBOKO. De campagne richt zich op de eenvoudige stap om omega 3 en 6 binnen te krijgen

TBWA\NEBOKO Bureau van het Jaar bij SAN Accenten 2024

05-06-2025 | 22:05:00
KPN ontving de titel Adverteerder van het Jaar en Kruidvat kreeg het Consistent Accent.

Creatieve motor TBWA lanceert regionale Nissan-unit

05-06-2025 | 09:50:00
Coöperatie DELA lanceert haar nieuwe merkcampagne waarin het uitvaartbedrijf van de organisatie centraal staat.

 

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.