SuperRebel.Agency start Europese testimonialcampagne
VGP versterkt merkbekendheid in 16 Europese landen
SuperRebel.Agency lanceert een testimonialcampagne voor VGP, een ontwikkelaar van logistiek en semi-industrieel vastgoed. De campagne gaat van start met een paginagrote advertentie in de Financial Times European edition.
VGP bedient meer dan 400 wereldwijde A-merken, waaronder Opel, Zalando, DPD en REWE. Met deze campagne wordt de zichtbaarheid van het merk versterkt in zestien Europese landen, via luchthavens, toonaangevende vakmedia en digitale kanalen.
Zichtbaarheid voor sterke merken
De campagne benadrukt hoe VGP niet alleen vastgoed ontwikkelt, maar ook een strategische partner is voor klanten. VGP biedt ondersteuning van de eerste schets tot de uiteindelijke realisatie van locaties. Dit verhaal wordt onder de aandacht gebracht met testimonials van klanten die hun ervaring delen.
SuperRebel: "Met deze campagne laten we zien dat VGP meer is dan een vastgoedontwikkelaar. Het is een partner die ambities waarmaakt.".
Samenwerking met partners
De mediaplanning en inkoop voor de campagne zijn verzorgd door Zuiver Media Group. Beeldmateriaal is ontwikkeld in samenwerking met Peek Creative Studios.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Inzendingen geopend voor The Best Social Awards #12
SuperRebel wint ZILVER tijdens Dutch PR Awards
PostNL en SuperRebel zetten klachten om in complimenten
SuperRebel.Agency en PostNL winnen GOUD bij Dutch PR Awards 2025
[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Medior Full Stack Web Developer
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie
Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst
Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL
Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend
Intertoys viert Sinterklaas met grote speelgoedavonturen
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert