SuperRebel.Agency ontwikkelt merkidentiteit voor BeeOrganic
Internationale slogan en designstrategie voor biologisch merk
SuperRebel.Agency heeft de internationale merkidentiteit, positionering en het logo ontwikkeld voor BeeOrganic, een merk in biologische groenten en fruit met een sterke focus op bananen. De visuele identiteit moet bijdragen aan de herkenbaarheid en zichtbaarheid van het merk binnen de biologische sector.
Het logo bevat een verwijzing naar het achterlijf van een bij in de laatste letter E, een subtiel detail dat de merknaam versterkt en symbool staat voor de missie van BeeOrganic: het verbinden van mens en natuur.
Internationale pay-off en merkverhaal
Onderdeel van de positionering is de internationale pay-off Just Bee Organic, die ook op de verpakkingen van BeeOrganic zichtbaar is. De slogan moet bijdragen aan herkenning in het schap en vat de merkbelofte samen in een korte, duidelijke boodschap.
BeeOrganic richt zich op consumenten die waarde hechten aan gezondheid, duurzaamheid en transparantie. Het merk werkt samen met lokale telers, streeft naar regionale sourcing en biedt jaarrond leveringszekerheid door wereldwijd met de zon mee te telen.
Design en productie in samenwerking
De visuele identiteit is ontworpen door SuperRebel.Agency, terwijl de website is gerealiseerd door Creative Skills. BeeOrganic wil zich onderscheiden met opvallende verpakkingen, duidelijke communicatie en sterke merkwaarden.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
SuperRebel.Agency doet rebranding FMI tot Sour Supplier
[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Creative Social (junior/medior)
[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Senior Designer
Inzendingen geopend voor The Best Social Awards #12
SuperRebel wint ZILVER tijdens Dutch PR Awards
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026
Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland
[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Medior Strategist / Strategy Manager
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior PR & Events Manager
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior Paid Social Specialist
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert