.webp)
SuperRebel lanceert duurzaamheidscampagne DCB Energy op Prinsjesdag
Superrebel heeft een campagne ontwikkeld voor DCB Energy, die wordt gelanceerd in Het Financieele Dagblad op Prinsjesdag. DCB Energy benadrukt in deze campagne het belang van directe actie in de energietransitie. In plaats van te wachten op regelgeving of de concurrentie, zet het bedrijf nu al stappen richting een schonere toekomst.
De campagne roept op om niet te wachten tot 2030, maar vandaag te beginnen met verduurzaming. DCB Energy breidt haar netwerk van DCB Energy HUBs uit en biedt de schoonste kwaliteitsbrandstoffen aan. Met de DCB Energy Card kunnen bedrijven en consumenten direct bijdragen aan een groenere toekomst.
Superrebel, dat al meer dan twee jaar samenwerkt met DCB Energy, is trots om opnieuw deel uit te maken van hun vooruitstrevende missie: "Verduurzamen is vooruit tanken."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
SuperRebel: Echte Mannekes lopen met hun zak te koop
SuperRebel.Agency start Europese testimonialcampagne
SuperRebel Agency ontwikkelt vervolgcampagne Alle Kanten
SuperRebel.Agency, The Best Social en Today’s Milk fuseren
SuperRebel.Agency ontwikkelt merkidentiteit YourSurprise
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen