SuperHeroes start creator-divisie LOIS

SuperHeroes heeft LOIS gelanceerd, een creator-divisie die merken koppelt aan makers uit ambachtelijke visuele disciplines. Het platform richt zich op disciplines als film, illustratie, installaties en analoge kunst en helpt merken via een social-first aanpak aansluiting vinden bij Gen Z en jongere generaties. LOIS wordt geleid door Elja Polak, chief growth hero, en Jessica Däschner, social media hero.

Elja Polak: "We zijn er niet voor vluchtig en oppervlakkig. LOIS bestaat uit creators die voor concept, vorm en inhoud staan. Een soort eenmansbands die in staat zijn om op eigenzinnige wijze merken relevantie te geven."

Menselijke creativiteit naast digitale innovatie

LOIS bouwt voort op JIMMY, het digital art collective van SuperHeroes dat gespecialiseerd is in AI- en CGI-content. Waar JIMMY digitaal de grenzen opzoekt, draait LOIS om het tastbare en menselijke.

Rogier Vijverberg, oprichter en chief creative hero: "De toekomst gaat niet over kiezen tussen AI of menselijke creativiteit, maar om weten wanneer je wat inzet. Met JIMMY en LOIS samen bieden we merken keuzes die passen bij hun merkverhaal en publiek, altijd met creativiteit voorop."

Eerste projecten voor internationale merken

LOIS is gestart met werk voor verschillende internationale merken. Voor Polaroid maakte fotograaf en content creator Lexi Brown een serie TikTok-reviews en carrousels. Videograaf RJ Morra ontwikkelde daarnaast een productvideo en carrousel voor Polaroid. Illustrator Giulia Hartz liet op Instagram zien hoe eenvoudig je een website bouwt met Framer en gaf Lenovo’s campagne een kleurrijke, conceptuele draai met een Instagram-reel en carrousel.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ZUID benoemd tot Webflow Enterprise Partner in de Benelux

03-11-2025 | 17:48:45
De Enterprise Partner-status is de hoogste erkenning binnen het Webflow-partnerprogramma

Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst

03-11-2025 | 15:14:00
De Belastingdienst start een campagne waarin vragen en twijfels van burgers en ondernemers centraal staan.

Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL

03-11-2025 | 14:48:00
Met het format wil het merk de wereld van beauty en lifestyle dichter bij de belevingswereld van Gen Z en jonge Millennials brengen.

Dentsu voorspelt mensgerichte koers voor media en merk

03-11-2025 | 12:14:00
De centrale boodschap: hoe snel technologie ook verandert, menselijk gedrag blijft het startpunt voor effectieve media- en marketingkeuzes.

Peter van Wijnaerde: Budgetproblemen? Daar heb ik iemand voor

03-11-2025 | 11:20:00
Wie mij een beetje kent, weet het. Ik geniet van budgetteren. Niet omdat ik goed ben in cijfertjes, maar omdat het dromen is in getallentaal.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.