STOX Energy Socks kiest Tosti Creative als creatief partner

STOX Energy Socks heeft Tosti Creative geselecteerd als hun creatieve partner. Tosti Creative zal de focus leggen op merkactivatie voor STOX Energy Socks.

Andrea van Nieuwenhuizen, Marketing Director bij STOX Energy Socks: "We zijn enorm enthousiast over onze samenwerking met Tosti Creative. Hun creativiteit en ervaring in het activeren van merken sluit perfect aan bij onze visie en ambities. We kijken er naar uit om samen leuke en opvallende merkactivaties te maken, te beginnen dit najaar."

Roby Hormis, Founder Tosti Creative: "Het is lekker werken voor STOX Energy Socks. Het product heeft een duidelijke meerwaarde en ze geven ons alle ruimte om creatief te zijn."

www.tosticreative.com

www.stoxenergy.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.