Springbok wint pitch en gaat aan de slag voor WE Fashion

Vertrouwen in data-gedreven aanpak van Springbok

Springbok is geselecteerd als bureau voor geïntegreerde mediaservices van WE Fashion. De keuze volgt na een pitchtraject waarbij meerdere bureaus betrokken waren.

De samenwerking omvat onder meer mediastrategie voor merk- en performancecampagnes, media-inkoop, data-orkestratie en modellering. De pitch werd begeleid door Ivonne Boumeester van 3MO. De eerste gezamenlijke campagne is deze week van start gegaan op televisie en digitale kanalen.

Vertrouwen in strategisch en datagedreven partnerschap

WE Fashion koos voor Springbok vanwege de vertaling van bedrijfsdoelstellingen naar doeltreffende mediastrategieën. De combinatie van technologische expertise en merkbegrip gaf de doorslag.

Patrick Martin, European Marketing Director WE Fashion: “We zijn erg enthousiast om samen te werken met Springbok. Hun expertise sluit perfect aan bij onze ambitie om zowel merk- als bedrijfsgroei te stimuleren in het huidige complexe medialandschap. Hun data-driven en creatieve aanpak, gecombineerd met hun begrip van ons bedrijf, geeft ons het volste vertrouwen dat we samen een betekenisvolle en meetbare impact zullen realiseren.”

Open communicatie als basis voor samenwerking

Springbok benadrukt het belang van openheid en samenwerking in het traject. Youri Harmsen, Strategy Director Springbok Nederland: “Het WE Fashion team heeft ons vanaf het begin een helder en eerlijk beeld gegeven van hun ambities. Deze open communicatie heeft niet alleen een teamgevoel gecreëerd, maar ook de basis gelegd voor een partnerschap dat draait om transparantie en wederzijds vertrouwen. Zo kunnen we de doelen van WE Fashion realiseren en de impact van hun merk vergroten.”

www.springbokagency.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

[Vacatures] Springbok zoekt een Data Consultant

11-09-2025 | 08:39:00
Springbok is per direct op zoek naar een Data Consultant - Den Bosch

Emma Reunes: Marketing is een vibe

08-09-2025 | 00:00:00
Want hoe meer ik leer over marketing, hoe vaker ik zie dat sommige merken nog steeds denken dat mensen leven volgens een stappenplan: think, see, do

[Vacatures] Springbok zoekt een Junior Projectmanager Marketing Automation

05-09-2025 | 08:02:45
Springbok is per direct op zoek naar een Junior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

Sanne van Kuijk: BUUT is bankieren op maat voor tieners

03-09-2025 | 00:32:00
In Amsterdam wordt BUUT gepresenteerd: de bank van de makers van Tikkie die speciaal is ontwikkeld voor tieners en hun ouders

[Vacatures] Springbok zoekt een CRM Strateeg

18-08-2025 | 09:34:00
Springbok is per direct op zoek naar een CRM Strateeg - Den Bosch

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Chris Oomen introduceert Christian Alexander parfums

11-09-2025 | 11:22:00
De Nederlandse ondernemer Chris Oomen presenteert een internationale parfumlijn onder de merknaam Christian Alexander

Burger King zet Gordon Ramsay buitenspel in campagne

10-09-2025 | 09:58:46
Met een knipoog naar campagnes met beroemdheden suggereert de keten dat de burger smaakt alsof hij door een topchef is gemaakt

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Audio Campaign Producer

10-09-2025 | 09:38:00
Mediahuis is per direct op zoek naar een Audio Campaign Producer - Amsterdam

DEPT en Univé lanceren Pas-op-Pop campagne in woonwijken

10-09-2025 | 09:07:00
Het gaat om Pas-op-Poppen die weggebruikers aansporen hun snelheid te verlagen waar kinderen buitenspelen

[Vacancy] Kinesso has a position for Programmatic Campaign Manager - Nike account

10-09-2025 | 08:45:00
Kinesso is directly looking for Programmatic Campaign Manager - Nike account
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.