Springbok gaat samenwerking aan met AI-specialist Anam

Springbok kondigt een samenwerking aan met AI-specialist Anam. Dit partnerschap brengt AI-persona's naar de markt die merken helpen om persoonlijk te communiceren met hun doelgroep – op elk moment en in elke taal.

Anam ontwikkelt realtime AI-personages die zo natuurlijk aanvoelen als een gesprek met een mens. Deze AI-personages voeren tweerichtingsgesprekken (in 32 talen!) met oog voor merkidentiteit, menselijkheid en karakter. Dit maakt consistente gepersonaliseerde klantcommunicatie op grote schaal mogelijk.

Erwin Hendriks, Technology Director en Partner Manager bij Springbok: "Dit partnership met Anam stelt ons in staat om merken te helpen onze belofte als marketeers waar te maken: het bieden van échte een-op-een gepersonaliseerde klantinteracties, op efficiënte wijze. Met deze technologie kunnen onze klanten iedereen een unieke en persoonlijke ervaring bieden, ongeacht het kanaal of moment in de klantreis. En dat was tot voor kort niet mogelijk."

De integratie van AI-persona's in klantcommunicatie is toepasbaar in zo goed als alle sectoren. In de automobielsector begeleiden ze bijvoorbeeld klanten persoonlijk doorheen het configuratieproces en geven ze advies op maat, net als een ervaren showroommedewerker. In de retail sector staan virtuele assistenten 24/7 klaar met productadvies en -beschikbaarheid. In de telecomsector kunnen AI-persona's voor snelle, persoonlijke support zorgen bij accountvragen en technische uitdagingen.

Caoimhe Murphy, Co-Founder en CEO bij Anam: "Springboks creatieve expertise en sterke merkrelaties, gecombineerd met onze geavanceerde AI-technologie, brengt het beste van twee werelden samen. Dat een agentschap als Springbok met onze technologie aan de slag gaat toont hoe toonaangevend ze zijn, hoe vastberaden hun AI team is om klanteninteracties daadwerkelijk te transformeren."

www.springbokagency.com

www.anam.ai

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

[Vacatures] Springbok zoekt een Digital Media Buyer

13-06-2025 | 09:11:46
Springbok is per direct op zoek naar Digital Media Buyer - Den Bosch

Liridon Bejta: Data maken marketing meetbaar bij Springbok

11-06-2025 | 06:00:00
Ook ging hij in op de rol van AI en de belofte van marketing automation om impact te creëren voor merken.

Joe Public ontwikkelt verscampagne ALDI

10-06-2025 | 14:48:00
In de campagne van ALDI zien we twee pubers, die op een voor veel ouders herkenbare manier, door de winkel slenteren.

Peter van Wijnaerde: De strategie? Bind je vast

10-06-2025 | 10:16:05
De waarde van een strategie zit in het vasthouden eraan. Strategie is kiezen en dan niet wiebelig worden zodra iemand iets roept over Gen Z of TikTok.

Youri Harmsen: Marketing automation versterkt creatief werk

06-06-2025 | 08:24:24
In een gesprek met Bas Vlugt ging hij in op de rol van marketing binnen bedrijven, de uitdagingen van productintroducties

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.