Sportstrategiebureau Star/p van start

Sportstrategiebureau Star/p is van start gegaan onder het motto Own Your Future. Het bureau, met Carolien van ’t Hek (voorheen CEO UM) als Business Owner, positioneert zich als game changer in de sportwereld. Het bedrijf bestaat uit een performance-gedreven collectief dat commerciële waarde creëert voor sportmerken.

Star/p doet dit door het ontwikkelen van sportgerelateerde proposities waar je fysiek of mentaal eigenaar van wordt (IP’s) en het versterken van bestaande sportmerken. Het bedrijf werkt nauw samen met sportorganisaties en atleten om hun commerciële strategieën toekomstbestendig te maken. Star/p zal een verlengstuk van het commerciële team worden en haar kennis en kunde inzetten om de partner optimaal te laten presteren.

Lars Kappen, oprichter van Star/p: “De sportwereld is al even in beweging. Traditionele modellen werken niet langer, en wij zijn hier om dat te veranderen. We hebben een strategie ontwikkeld die sportorganisaties helpt om te groeien, en die we toepassen bij een aantal sportorganisaties. Onze missie is om ervoor te zorgen dat sportorganisaties commercieel floreren en een positieve impact maken op de samenleving. "

Over Star/p

Onder leiding van Lars Kappen als Growth Owner, Carolien van 't Hek (voorheen CEO UM) als Business Owner en Bart Visser (voorheen Executive Creative Director Blauw Gras) als Creative Strategy Owner, combineren ze expertise op het gebied van creativiteit, strategie en commercie.

www.starp.co

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Roderick Cremers en Yvonne Prins lanceren nieuw bureau MAD MOJO

09-07-2025 | 12:05:00
Veel merken staan sterk aan de buitenkant, maar missen de kracht vanbinnen. Of andersom. MAD MOJO zorgt dat merk en cultuur elkaar versterken

Peter Lansaat: sport is dringen, alles ligt dicht bij elkaar

08-07-2025 | 10:05:00
Omnicom Advertising Group Nederland heeft de Nederlandse tak van sportmarketingbureau Dark Horses opgericht onder leiding van Managing Director Peter Lansaat. We spreken hem hierover

Presscloud lanceert Smart Search voor PR-platform

03-06-2025 | 17:20:00
Deze uitbreiding moet het opstellen van perslijsten efficiënter en inhoudelijker maken.

Startup, scaleup of grown-up: Groeileaders laat ze groeien

08-05-2025 | 10:55:00
Robert-Jan Burger en Vincent Carree delen de mogelijkheden van Groeileaders

Nieuwe Lente: adverteerders willen grip op media-investering

16-04-2025 | 09:33:29
Rogier Bruggeman, Veroni Engelhart en Anna Kuiper startten op 2 april 2024 met media consultancy bureau Nieuwe Lente. De drie oprichters werkten hiervoor jarenlang samen bij mediabureau ZIGT


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau

25-11-2025 | 20:55:24
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.