Sportmarketingbureau Triple Double wordt Golazo Brands

Het Eindhovense sportmarketingbureau Triple Double gaat vanaf heden verder onder de naam Golazo Brands. Triple Double is al vanaf 2017 onderdeel van de Golazo Groep. Een groep bedrijven die nationaal en internationaal opereren op het snijvlak van sportmarketing, partnerships, evenementen en well-being.

Om de onderlinge samenwerking meer te intensiveren en daarmee missie iedereen gezonder en gelukkiger te maken met sport stevig uit te dragen, gaan alle bedrijven verder onder de naam Golazo. Dat betekent dat Triple Double verder gaat onder de naam Golazo Brands.

Golazo Brands

Het team in Eindhoven blijft werken aan grote (inter)nationale marketingcampagnes in de sport voor onder andere UEFA, Albert Heijn, Nationale-Nederlanden, Energiedirect en DHL. Naast het bureau in Eindhoven, heeft Golazo Brands ook een vestiging in België. Het bureau werkt voor onder andere AA Drink, Coca-Cola, Audi, Deloitte, Nike en de Belgische voetbalbond.

Golazo in Nederland

De Golazo Groep in Nederland bestaat uit meerdere bedrijven, met elk een eigen expertise en label. Golazo Events organiseren onder andere de NN Marathon Rotterdam en de ASML Marathon in Eindhoven. Uitgeverij Arko Sports Media gaat verder als Golazo Media.

www.golazo.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Stichting Het Vergeten Kind lanceert SuperCoaches

23-04-2025 | 12:04:39
Het online trainigsplatform, SuperCoaches, is ontwikkeld in samenwerking met creatief bureau Being There.

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Allround Sportverslaggever Leeuwarder Courant

15-04-2025 | 09:30:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Allround Sportverslaggever Leeuwarder Courant - Fulltime

Coca-Cola wordt Official Partner van Feyenoord en De Kuip

09-04-2025 | 16:20:00
Het partnership richt zich op het verbeteren van de supporterservaring en het verduurzamen van de stadionvoorzieningen.

ODB en KNVB lanceren campagne voor meidenvoetbal

08-04-2025 | 15:16:00
De KNVB is gestart met een landelijke instroomcampagne om voetbalparticipatie onder meisjes te vergroten.

KWF en LifeHunters zetten zonnebrand op de tennisagenda

08-04-2025 | 09:48:00
KWF zet samen met creatief bureau LifeHunters, La Roche-Posay en tennisbond KNLTB in op bescherming tegen de zon tijdens het sporten

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.