Snakeware lanceert SPARC-platform voor zoek- en boekwebsites in recreatiesector

Snakeware heeft met SPARC een platform ontwikkeld waarmee bedrijven in de recreatiesector eenvoudig zoek- en boekwebsites kunnen opzetten. Het platform werkt samen met bekende boekingssystemen zoals Booking Experts, Recranet en Bookzo, waardoor bedrijven websites kunnen bouwen die volledig geïntegreerd zijn met hun boekingssystemen.

SPARC ondersteunt recreatiebedrijven in het creëren van branding websites die naadloos aansluiten bij hun eigen uitstraling en zakelijke doelen. De slimme technologie en verkoopbevorderende functies van het platform helpen bedrijven hun online reserveringen efficiënt te beheren en de gebruikservaring voor hun klanten te optimaliseren.

Logeren bij de boswachter

Als eerste gebruiker stapt Staatsbosbeheer met haar concept Logeren bij de Boswachter over op SPARC. Dit initiatief, waarmee natuurliefhebbers kunnen kamperen op 22 natuurkampeerterreinen door heel Nederland, gaat eind november 2024 live met behulp van Recranet-software.

Anne Jaap Strikwerda, accountmanager van Snakeware: “Dankzij SPARC kunnen recreatiebedrijven hun identiteit versterken, hun vindbaarheid verbeteren en hun conversie verhogen. Wij blijven voortdurend nieuwe partnerschappen en API-integraties verkennen, zodat bedrijven flexibel kunnen blijven en eenvoudig tussen boekingssystemen kunnen wisselen zonder verlies van functionaliteit en autoriteit.”

Snakeware presenteert SPARC van 12 tot en met 14 november op de Recreatie Vakbeurs 2024 in Hardenberg.

www.snakeware.nl/sparc

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Snakeware: AI-chantage

07-10-2025 | 13:38:24
Een poging tot chantage met AI-gegenereerde beelden vormde voor digital agency Snakeware de aanleiding om direct in actie te komen

Snakeware: Digitale kansen bij stijgende btw

19-09-2025 | 11:14:00
In een tijd van laag consumentenvertrouwen is simpelweg prijzen verhogen geen houdbare optie.

Ate van der Meer: Slechts 37% vertrouwt op de AVG

02-09-2025 | 00:00:00
We spreken met Ate van der Meer, CCO van Snakeware, over de aanleiding van het onderzoek en de opvallendste uitkomsten

Consument wil grip op data, transparantie schiet tekort

02-09-2025 | 00:00:00
Uit onderzoek in opdracht van digital agency Snakeware blijkt dat 76 procent van de Nederlanders wil weten in welk land hun data wordt opgeslagen

Ate van der Meer: 80% van je verkeer is géén mens

13-08-2025 | 11:16:00
Waar zoekmachines ooit verkeer en klanten opleverden, zien we nu dat AI-bots nauwelijks waarde teruggeven.

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator

04-11-2025 | 07:33:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.

Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst

03-11-2025 | 15:14:00
De Belastingdienst start een campagne waarin vragen en twijfels van burgers en ondernemers centraal staan.

Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL

03-11-2025 | 14:48:00
Met het format wil het merk de wereld van beauty en lifestyle dichter bij de belevingswereld van Gen Z en jonge Millennials brengen.

Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend

03-11-2025 | 10:27:00
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.