Snakeware groeit en blikt vooruit op 2024

Snakeware heeft in 2023 een groei van 8 procent gerealiseerd. De omzet van de digital specialist uit Sneek komt voor het eerst op 5 miljoen euro uit. Ook wist Snakeware nieuw talent aan zich te binden. Het personeelsbestand groeide het afgelopen jaar met 10 procent medewerkers.

Het jaar 2024 begint voor Snakeware veelbelovend. Het bedrijf verlengde de contracten met grote food retail opdrachtgevers als Dirk, DekaMarkt, Vomar en Poiesz Supermarkten. De orderportefeuille voor dit jaar is daarnaast ook goed gevuld met travel opdrachtgevers als RCN, Dormio, Doeksen en Staatsbosbeheer en mediabedrijven, zoals DPG Media en VMN Media. Bovendien bevindt Snakeware zich in een vergevorderd stadium van onderhandelingen met enkele nieuwe grote opdrachtgevers in zowel de retail- als B2B-sector, wat de verwachtingen voor verdere groei in 2024 aanzienlijk versterkt.

Veerkracht

Ate van der Meer, CCO van Snakeware: "Dit is niet alleen een bewijs van veerkracht in een uitdagende markt, maar ook van het vastberaden streven van Snakeware naar een gezonde financiële positie om daarmee tegen een stootje te kunnen en bovendien te kunnen blijven investeren in talenten en tools. Ons succes komt voort uit de toewijding van ons team, strategische investeringen en duurzame opdrachtgeversrelaties."

Nieuw talent

Snakeware heeft ook geïnvesteerd in de ontwikkeling van zijn medewerkers door trainingen aan te bieden, experts uit de branche in te huren voor inzichten en coaching en nieuw talent aan te trekken. Toine Dinkelberg, CDO van Snakeware: "We streven ernaar een werkgever te zijn die volledig op de hoogte is van wat er zowel binnen als buiten ons bedrijf gebeurt. Door korte lijnen te houden, willen we betrokkenheid behouden bij onze medewerkers, opdrachtgevers en samenwerkende partners."

www.snakeware.nl

Lees ook:

Ate van der Meer: Slechts 37% vertrouwt op de AVG

02-09-2025 | 00:00:00
We spreken met Ate van der Meer, CCO van Snakeware, over de aanleiding van het onderzoek en de opvallendste uitkomsten

Consument wil grip op data, transparantie schiet tekort

02-09-2025 | 00:00:00
Uit onderzoek in opdracht van digital agency Snakeware blijkt dat 76 procent van de Nederlanders wil weten in welk land hun data wordt opgeslagen

Ate van der Meer: 80% van je verkeer is géén mens

13-08-2025 | 11:16:00
Waar zoekmachines ooit verkeer en klanten opleverden, zien we nu dat AI-bots nauwelijks waarde teruggeven.

Bereid je met SPARC voor op AI en digitale groei

28-05-2025 | 10:51:35
Veel recreatiebedrijven proberen zich te onderscheiden met acties of lage prijzen, maar échte impact maak je met een sterke merkidentiteit en beleving.

St Jansdal en Snakeware ontwikkelen toegankelijke website

20-05-2025 | 10:19:00
De website richt zich op digitale toegankelijkheid, gebruiksvriendelijkheid en heldere informatie.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.