Slaven Mandic investeert in start-up Webshake

Slaven Mandic, voormalig eigenaar Wayne Parker Kent, heeft geïnvesteerd in Webshake. Webshake biedt maandelijks abonnement voor ongelimiteerde uitvoering in zowel design als development. Niels Hendriks (Ex. Wayne Parker Kent) en Syben Carree (Ex. Wayne Parker Kent, Hyperhue) vormen het founders team. 

Slaven Mandic: "Creatie is niet iets dat altijd gevat kan worden in een afgebakend project. Veel merken en bedrijven hebben een continue behoefte aan maakwerk, maar vaak niet de budgetten of operationele setting om een fulltime creatief team of club freelancers in te huren. Met Webshake willen we een alternatief bieden in de uitbesteding van creatief werk, waarbij de focus ligt op continue ondersteuning."

Niels Hendriks, mede-oprichter en tevens voormalig mede-eigenaar Wayne Parker Kent: "We bieden de betrouwbaarheid van een fulltimer, de flexibiliteit van een freelancer en de kwaliteit van een bureau. Met het gebruiksgemak van een digitaal platform. Dat is Webshake in een notendop."

Webshake biedt abonnementen vanaf € 3600,- per maand. Een prijs waarvoor Webshake belooft ongelimiteerd aan het werk te gaan en onbeperkte feedback door te voeren, op zowel design als development. De abonnementen zijn daarnaast maandelijks opzegbaar of te pauzeren.Klanten krijgen toegang tot een persoonlijk 'ticketbord' waarmee alles van aanvragen tot feedback wordt beheerd.

Syben Carree: "De tickets bieden onze klanten de mogelijkheid om het Webshake-team uitgebreid te briefen. Vervolgens bepaalt een klant zelf welk ticket prioriteit krijgt. Zo kan de klant meerdere opdrachten neerleggen en het tempo van afwerking afstemmen op hun eigen operatie. Ons doel is een logische bestemming te vormen voor bedrijven die op zoek zijn naar flexibele en betaalbare creatieve ondersteuning. We geloven dat onze werkwijze en propositie een welkome oplossing bieden en voelen dat onze benadering aan de voorgrond staat van een verandering in de markt."

www.webshake.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Roderick Cremers en Yvonne Prins lanceren nieuw bureau MAD MOJO

09-07-2025 | 12:05:00
Veel merken staan sterk aan de buitenkant, maar missen de kracht vanbinnen. Of andersom. MAD MOJO zorgt dat merk en cultuur elkaar versterken

Peter Lansaat: sport is dringen, alles ligt dicht bij elkaar

08-07-2025 | 10:05:00
Omnicom Advertising Group Nederland heeft de Nederlandse tak van sportmarketingbureau Dark Horses opgericht onder leiding van Managing Director Peter Lansaat. We spreken hem hierover

Presscloud lanceert Smart Search voor PR-platform

03-06-2025 | 17:20:00
Deze uitbreiding moet het opstellen van perslijsten efficiënter en inhoudelijker maken.

Startup, scaleup of grown-up: Groeileaders laat ze groeien

08-05-2025 | 10:55:00
Robert-Jan Burger en Vincent Carree delen de mogelijkheden van Groeileaders

Nieuwe Lente: adverteerders willen grip op media-investering

16-04-2025 | 09:33:29
Rogier Bruggeman, Veroni Engelhart en Anna Kuiper startten op 2 april 2024 met media consultancy bureau Nieuwe Lente. De drie oprichters werkten hiervoor jarenlang samen bij mediabureau ZIGT
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.