Slaven Mandic investeert in start-up Webshake

Slaven Mandic, voormalig eigenaar Wayne Parker Kent, heeft geïnvesteerd in Webshake. Webshake biedt maandelijks abonnement voor ongelimiteerde uitvoering in zowel design als development. Niels Hendriks (Ex. Wayne Parker Kent) en Syben Carree (Ex. Wayne Parker Kent, Hyperhue) vormen het founders team. 

Slaven Mandic: "Creatie is niet iets dat altijd gevat kan worden in een afgebakend project. Veel merken en bedrijven hebben een continue behoefte aan maakwerk, maar vaak niet de budgetten of operationele setting om een fulltime creatief team of club freelancers in te huren. Met Webshake willen we een alternatief bieden in de uitbesteding van creatief werk, waarbij de focus ligt op continue ondersteuning."

Niels Hendriks, mede-oprichter en tevens voormalig mede-eigenaar Wayne Parker Kent: "We bieden de betrouwbaarheid van een fulltimer, de flexibiliteit van een freelancer en de kwaliteit van een bureau. Met het gebruiksgemak van een digitaal platform. Dat is Webshake in een notendop."

Webshake biedt abonnementen vanaf € 3600,- per maand. Een prijs waarvoor Webshake belooft ongelimiteerd aan het werk te gaan en onbeperkte feedback door te voeren, op zowel design als development. De abonnementen zijn daarnaast maandelijks opzegbaar of te pauzeren.Klanten krijgen toegang tot een persoonlijk 'ticketbord' waarmee alles van aanvragen tot feedback wordt beheerd.

Syben Carree: "De tickets bieden onze klanten de mogelijkheid om het Webshake-team uitgebreid te briefen. Vervolgens bepaalt een klant zelf welk ticket prioriteit krijgt. Zo kan de klant meerdere opdrachten neerleggen en het tempo van afwerking afstemmen op hun eigen operatie. Ons doel is een logische bestemming te vormen voor bedrijven die op zoek zijn naar flexibele en betaalbare creatieve ondersteuning. We geloven dat onze werkwijze en propositie een welkome oplossing bieden en voelen dat onze benadering aan de voorgrond staat van een verandering in de markt."

www.webshake.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Roderick Cremers en Yvonne Prins lanceren nieuw bureau MAD MOJO

09-07-2025 | 12:05:00
Veel merken staan sterk aan de buitenkant, maar missen de kracht vanbinnen. Of andersom. MAD MOJO zorgt dat merk en cultuur elkaar versterken

Peter Lansaat: sport is dringen, alles ligt dicht bij elkaar

08-07-2025 | 10:05:00
Omnicom Advertising Group Nederland heeft de Nederlandse tak van sportmarketingbureau Dark Horses opgericht onder leiding van Managing Director Peter Lansaat. We spreken hem hierover

Presscloud lanceert Smart Search voor PR-platform

03-06-2025 | 17:20:00
Deze uitbreiding moet het opstellen van perslijsten efficiënter en inhoudelijker maken.

Startup, scaleup of grown-up: Groeileaders laat ze groeien

08-05-2025 | 10:55:00
Robert-Jan Burger en Vincent Carree delen de mogelijkheden van Groeileaders

Nieuwe Lente: adverteerders willen grip op media-investering

16-04-2025 | 09:33:29
Rogier Bruggeman, Veroni Engelhart en Anna Kuiper startten op 2 april 2024 met media consultancy bureau Nieuwe Lente. De drie oprichters werkten hiervoor jarenlang samen bij mediabureau ZIGT
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA

05-11-2025 | 15:33:00
Wibra heeft de wiBRA geïntroduceerd: een bh van hoge kwaliteit voor €9,99. De lancering gaat gepaard met een campagne ontwikkeld door Giesbers Retail

Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december

05-11-2025 | 10:43:00
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek

Feestcampagne Coca-Cola combineert creatie en AI

05-11-2025 | 09:15:00
Coca-Cola start de campagne Refresh Your Holidays, waarin de mensen worden geëerd die achter de schermen de magie van de feestdagen mogelijk maken

Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne

05-11-2025 | 08:44:00
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.

Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers

05-11-2025 | 08:00:00
Het bureau combineert digital marketing, technologie en AI om bedrijven te helpen groeiplafonds te doorbreken.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.