Sizzer en Music Matters organiseren writing camp She Writes

Music agency Sizzer en Music Matters, de stichting voor talentontwikkeling en muziekeducatie in Rotterdam, presenteren She Writes; een tweedaagse schrijftraining gericht op diversiteit en empowerment binnen de muziek- en reclame-industrie.

Gecreëerd door vrouwen, voor vrouwen, is She Writes een writing camp dat plaatsvindt in Amsterdam op 16 en 17 oktober 2023, waarbij 16 opkomende en gevestigde muziekmakers worden uitgenodigd om te werken aan twee echte opdrachten van klanten uit de reclame-industrie.

Het programma wordt geleid door professionals uit de muziekindustrie, waaronder een songwriter, producer, A&R-manager van een groot platenlabel en een muziek supervisor. De schrijfsessies worden verzorgd in professionele studio's door SAE Amsterdam. Als afsluiting van het kamp zal er op donderdag 19 oktober een officieel ADE Lab-panel plaatsvinden met als titel Hoe schrijf je een winnende track voor een commercial.

www.sizzer.nl

www.musicmatters.nu

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Claude’s videoclip vijf keer erkend door Berlin Commercial

06-08-2025 | 14:03:09
De productie van 10/10 en regisseur Ivan Boljat is drie keer genomineerd en twee keer officieel geselecteerd.

Dutch PR Awards 2025 - STAAT-E-LEKKER

04-08-2025 | 14:49:01
Vraag: hoe zorgen we ervoor dat Nederlanders hun e-bike beter beschermen?

Genomineerden tweede kwartaal Ster Gouden Loeki 2025 bekend

04-08-2025 | 09:00:00
Onder de bureaus die meedingen bevinden zich TBWA\NEBOKO, Alfred International, Dentsu Creative Amsterdam en NOISE Amsterdam.

Dutch PR Awards 2025 - easyJet x The Flying Cake

01-08-2025 | 14:10:00
easyJet gave The Romans the assignement to secure an earned editorial coverage for easyJet in Dutch lifestyle media

Playground lanceert podcast over merkactivaties op festivals

01-08-2025 | 12:00:00
Creative agency Playground lanceert de podcast Common Ground, waarin de kracht van merkactivaties op festivals centraal staat.

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.