Simone Ottenbros Managing Director Energize, Klaas Weima blijft strategisch betrokken bij Happy Horizon

Simone Ottenbros is de nieuwe Managing Director van Energize, dat sinds vorig jaar onderdeel is van de agency group Happy Horizon. Klaas Weima draagt het stokje na 20 jaar over en blijft nog strategisch betrokken bij zowel Energize als de bureaugroep.

Simone Ottenbros werkt sinds 2016 bij Energize in diverse accountrollen en maakte vorig jaar promotie naar Business & Operations Director. In 2020 trad ze toe tot het managementteam van het bureau, dat bestaat uit Creative Director Robin Pas en oprichter Klaas Weima. Simone startte haar reclamecarrière bij Saatchi & Saatchi. 

Klaas Weima, oprichter Energize: "Na bijna twee decennia met ontzettend veel plezier te hebben gebouwd aan het bureau, is het tijd voor nieuw leiderschap. Energize is inmiddels volwassen en heeft de afgelopen jaren zich bewezen als stabiele businesspartner voor vele opdrachtgevers, van klein tot groot in binnen- en buitenland. Nu de integratie met Happy Horizon grotendeels achter de rug is, past mij een andere rol. Vol vertrouwen en met trots draag ik mijn leidinggevende taken over aan een groot talent: Simone. Ik blijf uiteraard als oprichter nauw verbonden bij Energize en de bureaugroep."
 
Simone Ottenbros, Managing Director Energize: "Tijd voor een nieuwe fase! Een mooie volgende stap waar ik de afgelopen jaren naar heb toegewerkt. Ik heb er zin om samen met het team, Energize en de business van onze klanten verder te ontwikkelen."
 

Sinds de aansluiting bij bureaugroep in juni vorig jaar is Energize inmiddels ook verhuisd naar de Happy Horizon Hub Amsterdam om zo de samenwerking met de andere disciplines binnen de groep te bevorderen.

www.energize.nl

www.happyhorizon.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.