
[SHOWREEL!] TAMBR laat muziek werken voor merken
TAMBR laat muziek werken voor merken. Op basis van creativiteit en data ontwikkelen wij audio logo's, campagnes en complete sonic identities. Luister hier naar het werk van onze eigenzinnige makers.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[SHOWREEL!] VENGEAN
VENGEAN is een creatief brandingbureau, opgericht in 2021. Met een missie om impact te creëren door ondernemingen vol energie vooruit te helpen
[SHOWREEL!] Lumiq
Wij combineren creativiteit, technologie en strategie om merken te verbinden met hun publiek via authentieke, naadloze campagnes.
[SHOWREEL!] Key Agency
Wij helpen merken digitaal groeien met slimme websites, content en advertising die perfect samenwerken.
[SHOWREEL!] Kaaps Film
Iedereen heeft een verhaal en niet één verhaal is hetzelfde. En wij? Wij brengen die verhalen in beeld.
[SHOWREEL!] Somention
Somention is een toonaangevend social media bureau dat bekendstaat om zijn innovatieve strategieën en creatieve campagnes
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.
Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.
Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER
Met de slogan Fiks je dikke noodbuffer worden vakmensen als timmermannen, metselaars en installateurs gewezen op de risico’s van langdurige uitval.
VCCP ontwikkelt eerste VK-tv-campagne voor Primark
Onder de titel In Denim We Can is dit de eerste uiting van het merkplatform That’s So Primark in het VK
Dentsu Creative werkt voor Prinses Máxima Centrum
De samenwerking begon met de campagne voor de Maand van Kinderkanker. Hierin staat het thema beter worden centraal
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen