[SHOWREEL!] MHX: de creatieve studio van Mediahuis
Wij zijn MHX, de creatieve studio van Mediahuis. Aandacht voor je merk. Aandacht voor jouw verhaal. Wij brengen die verhalen tot leven. Verhalen waarin we altijd onze lezers vooropstellen. Met die verhalen geven we verdieping aan jouw merk.
We respecteren de doelstellingen van de klant en we weten hoe we de doelgroep bereiken.
Op momenten dat we hun aandacht hebben of juist op momenten dat ze het niet verwachten.
Met als uiteindelijke doel om content te maken die blijft hangen en mensen beïnvloedt.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht
Mediahuis Nederland en de Wegenwacht van de ANWB zijn een samenwerking gestart ten behoeve van de campagne Je hebt pas echt pech als je geen Wegenwacht hebt
Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer
In een gefragmenteerde digitale wereld nemen de pogingen om de aandacht van invloedrijke trendsetters te trekken snel toe.
[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Customer Journey Director bij Plan.Net - Amsterdam
TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn
Albert Heijn bereidt zich voor op het jaarlijkse Sinterklaasfeest en richt zich dit jaar sterk op de traditie van het schoentje zetten.
Inter lanceert INTERISTA met DEPT
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen