
Shell lanceert loyaliteitsprogramma Shell GO+
Shell vervangt het oude Miles & Me door het loyaliteitsprogramma Shell GO+. Jeanine Bakx, general manager Mobility Benelux en Frankrijk bij Shell: “Het oude loyaliteitsprogramma was aan vervanging toe. We wilden onze vaste klanten graag meer bieden, op een gebruiksvriendelijker manier. Shell GO+ werkt eenvoudig via de Shell-app. Zo kunnen we de kortingen en andere voordelen afstemmen op de persoonlijke voorkeuren.”
N=5, HOWDY en Patta ontwikkelen campagne Mentrum
Campagne ‘De Rugzak van Amsterdam’ maakt psychische kwetsbaarheid zichtbaar.
HPB | Het PR Bureau aan de slag voor Mentos
Het Amsterdamse bureau neemt de PR-activiteiten voor zijn rekening en ondersteunt bij de verdere versterking van de merkpositionering.
[Vacatures] Joe Public Amsterdam zoekt een Strategy Director
Joe Public Amsterdam is per direct op zoek naar Strategy Director
Carlsberg eert 2005-finale met speciaal blik
De actie valt samen met de langdurige samenwerking tussen het biermerk en de Engelse voetbalclub.
Magnum introduceert Double Hazelnut en Double Cherry
Magnum breidt zijn assortiment uit met de introductie van twee nieuwe varianten binnen de Utopia-lijn: Magnum Double Hazelnut en Magnum Double Cherry.
Gepubliceerd door: Laura Heerlien