
Shell lanceert loyaliteitsprogramma Shell GO+
Shell vervangt het oude Miles & Me door het loyaliteitsprogramma Shell GO+. Jeanine Bakx, general manager Mobility Benelux en Frankrijk bij Shell: “Het oude loyaliteitsprogramma was aan vervanging toe. We wilden onze vaste klanten graag meer bieden, op een gebruiksvriendelijker manier. Shell GO+ werkt eenvoudig via de Shell-app. Zo kunnen we de kortingen en andere voordelen afstemmen op de persoonlijke voorkeuren.”
Albert Heijn viert twintig jaar maaltijdsalade
Albert Heijn markeert deze maand het 20-jarig bestaan van de maaltijdsalade in Nederland.
Springbok wint pitch en gaat aan de slag voor WE Fashion
De keuze volgt na een pitchtraject waarbij meerdere bureaus betrokken waren.
vanHaren groeit door in jubileumjaar met 287 miljoen omzet
De schoenenretailer sluit 2024 af met omzetgroei en investeert in uitbreiding van het winkelnetwerk in Nederland en België.
Srdan Markov aangesteld als marketing directeur Lidl Nederland
Lidl Nederland heeft Srdan Markov benoemd tot directeur inkoop en marketing.
Albert Heijn introduceert digitale hulp Steijn in AH-app
Steijn is onderdeel van de Koken-tab in de app, waarin ook de functies Scan & Kook en het persoonlijke weekmenu te vinden zijn.
Gepubliceerd door: Laura Heerlien