Schwarzenegger en Moeller samen in Parkside-campagne

Arnold Schwarzenegger en Ralf Moeller zijn binnenkort samen te zien in een nieuwe campagne van doe-het-zelfmerk Parkside. Met humor en herkenbare klussituaties willen de twee acteurs zowel ervaren hobbyisten als beginners inspireren om met vertrouwen aan de slag te gaan.

De samenwerking markeert een volgende fase in de campagne YOU GOT THIS. Voor het eerst speelt Ralf Moeller een rol naast Arnold Schwarzenegger in een commercial waarin de doe-het-zelfmentaliteit centraal staat.

Vriendschap als basis

Arnold Schwarzenegger, acteur: "Van Terminator tot Motivator: de samenwerking met Parkside is voor mij op het lijf geschreven. Geen doe-het-zelfproject is te ingewikkeld, geen uitdaging te groot, je moet het alleen willen en in jezelf geloven."

Volgens Parkside brengen beide acteurs hun lange vriendschap en gedeelde waarden in de campagne samen. Naast Schwarzenegger laat ook Moeller zien dat klussen draait om enthousiasme, doorzettingsvermogen en plezier.

Campagne start in september

Met de campagne wil Parkside benadrukken dat iedereen thuis een werkplaats kan creëren, ongeacht budget of ervaring. Niet perfectie staat centraal, maar het plezier van zelf iets maken met de juiste ondersteuning en gereedschappen.

De campagne wordt vanaf 1 september 2025 uitgerold in meerdere landen. Parkside zet hiervoor in op een brede mix van kanalen, waaronder out-of-home, digital-out-of-home, sociale media en tv-commercials.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.