
Saxo en The Committed Agency lanceren campagne rondom prijsverlaging
Saxo en The Committed Agency komen met een campagne om haar recente pricing strategie van het beleggingsplatform onder de aandacht te brengen.
De tariefverlaging stelt Saxo in staat om te concurreren met de prijsvechters in de markt, zonder afbreuk te doen aan de kwaliteit van de dienstverlening.
De campagne combineert out-of-home en radio, aangevuld met online kanalen.
Leon Bultman, partner The Committed Agency: “De doelstellingen zijn ons duidelijk en we vertrouwen erop de juiste mediamix te hebben gevonden die maximaal bijdraagt aan die doelstellingen. Saxo kiest met deze campagne een duidelijke positie in de markt, iets wat past bij ons als bureau.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
[Vacatures] Megawatt zoekt een Project Manager (freelance)
Anouk van den Broek: Digital én live activeren met Megawatt
Liliane Fonds start DRTV-campagne met All Response Media
Stephan Kwast: AI versnelt activatieconcepten bij Megawatt
Heidi Anthonis: Klantactivatie blijft onze kern
Gepubliceerd door: Saskia van Weert