Sapje en Stukadoorsclub kiezen voor Yace Media

Het Amsterdamse social agency Yace Media heeft twee nieuwe klanten aan zich verbonden: Sapje en Stukadoorsclub. Daarnaast verlengt vitamine- en supplementenretailer plnktn de samenwerking na twee jaar. Daarmee staat het bureau nu stevig in drie snelgroeiende sectoren: duurzame voeding, lifestyle en de afbouwbranche.

Hidde Rasenberg, oprichter van Yace Media: “We werken als in-house agency, een vorm die in Nederland nog relatief onbekend is. Daarmee zijn we echt het creatieve team binnen de bedrijven van onze klanten. Al twee jaar lang laten we met plnktn zien wat gedurfde marketing kan doen in de supplementenindustrie. Diezelfde energie brengen we nu ook naar Sapje en Stukadoorsclub.”

Langdurig vertrouwen van plnktn

plnktn ontwikkelt supplementen op basis van microalgen. Yace Media is al twee jaar verantwoordelijk voor campagnes, merkvideo’s en organische content.

Gijs Dröge, medeoprichter van plnktn: “We kiezen opnieuw voor Yace Media vanwege Hidde’s persoonlijke fascinatie voor gedurfde marketing. Hij daagt ons telkens uit om dingen op een andere manier te bekijken. Dat levert frisse inzichten op en maakt Yace voor ons tot een inspirerende partner voor de lange termijn.”

Sapje zet in op social storytelling

Sapje produceert 100 procent biologische slowjuice-sappen, shotjes en detoxkuren. Met de hulp van Yace Media wil het merk op social media meer zichtbaarheid, beleving en merkliefde genereren.

Mark Rutten, general manager van Sapje: “De energie spat er vanaf bij Yace Media. Ze combineren dat met een diepe kennis van social media en een bewezen trackrecord in het bouwen van merken met impact. Wat ons vooral aansprak, is hun creatieve lef: ze durven anders te denken, maar altijd met een strategisch kompas.”

Humorvolle campagnes voor Stukadoorsclub

Stukadoorsclub is een netwerk van vakmensen in de afbouw- en renovatiemarkt. Yace Media ontwikkelt campagnes met humor en creativiteit die het no-nonsense karakter van het merk benadrukken.

Jelle Kies, medeoprichter van Stukadoorsclub: “Yace Media laat zien wat creativiteit is. Ze maken hoge kwaliteit video’s, zoeken de randjes op en durven te triggeren. Ze doen niet simpelweg wat wordt opgedragen, maar brengen hun eigen visie in.”

Met de komst van Sapje en Stukadoorsclub werkt Yace Media nu voor meer dan 25 merken, waaronder STACH, Zeeman, ARAG, Lassie, Stage Global en Quatt.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public wint pitch Van Geloven

21-11-2025 | 14:22:00
Joe Public heeft de in oktober uitgezette pitch van Van Geloven gewonnen. Daarmee neemt Van Geloven na vele jaren afscheid van Alfred als creatief bureau

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEO Consultant

21-11-2025 | 12:12:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEO Consultant - Hybride, Zwolle

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist

21-11-2025 | 12:02:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle

Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne

21-11-2025 | 11:33:23
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.

Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten

21-11-2025 | 11:16:00
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.