
Salesforce: Ariel Kelman over AI & Marketing
Op 11 en 12 juni vond het Salesforce Connections plaats in Chicago over Marketing & AI. Marketing Report plaatst een aantal video's met presentaties.
Ariel Kelman, President & CMO van Salesforce schetst een toekomstbeeld waarin marketing centraal staat in een tweerichtingsinteractie met consumenten. Volgens hem verandert het koopproces fundamenteel doordat websites dynamisch reageren en menselijke interacties nabootsen – zonder tussenkomst van mensen. Het gaat dan om contextuele content en interacties alsof er een mens aan tafel zit.
Praktisch voorbeeld uit de autosector
Ariel Kelman illustreerde zijn visie met concrete voorbeelden. Bijvoorbeeld: bij de aankoop van een auto verschijnt automatisch realtime content afgestemd op het profiel van de koper. Dat varieert van gepersonaliseerde aanbiedingen tot dynamische configuratoren – volledig gestuurd door AI logica. De boodschap was helder: marketingtransformatie is nu.
Bekijk hieronder de video's:
Deel 2:
Deel 3:
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
CNX 2025 dag 2: Agentic AI centraal
CNX 2025 dag 1: AI innovaties en cultureel programma
Kelly Eliyahu: AI versnelt marketing voor Salesforce
Salesforce lanceert Marketing Cloud Next
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Natwerk lanceert BiFi Chicken-campagne in Duitsland
GoSpooky en Etos koppelen Insta-mijlpaal aan luierdonatie
ACM start campagne over rechten gebruikers online platforms
Finally an Agency brengt Share a Coke van Coca-Cola tot leven met OOH specials
Bob Koigi: Waarom merken gaming niet meer kunnen negeren
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong