Salesforce: Ariel Kelman over AI & Marketing
Op 11 en 12 juni vond het Salesforce Connections plaats in Chicago over Marketing & AI. Marketing Report plaatst een aantal video's met presentaties.
Ariel Kelman, President & CMO van Salesforce schetst een toekomstbeeld waarin marketing centraal staat in een tweerichtingsinteractie met consumenten. Volgens hem verandert het koopproces fundamenteel doordat websites dynamisch reageren en menselijke interacties nabootsen – zonder tussenkomst van mensen. Het gaat dan om contextuele content en interacties alsof er een mens aan tafel zit.
Praktisch voorbeeld uit de autosector
Ariel Kelman illustreerde zijn visie met concrete voorbeelden. Bijvoorbeeld: bij de aankoop van een auto verschijnt automatisch realtime content afgestemd op het profiel van de koper. Dat varieert van gepersonaliseerde aanbiedingen tot dynamische configuratoren – volledig gestuurd door AI logica. De boodschap was helder: marketingtransformatie is nu.
Bekijk hieronder de video's:
Deel 2:
Deel 3:
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Salesforce voegt agentfuncties toe aan Agentforce Commerce
Krista Vaesen (Salesforce): Agentic marketing, van AI als tool naar AI als teamlid
CNX 2025 dag 2: Agentic AI centraal
CNX 2025 dag 1: AI innovaties en cultureel programma
Kelly Eliyahu: AI versnelt marketing voor Salesforce
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] De Nieuwe Zaak zoekt een SEA Specialist
Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne
Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten
Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social
KPN opent de lijn om te appen met Sint
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong