Sabine Jurgens, Mick van Elk en Lútsen Koornstra naar Somention

Somention heeft Sabine Jurgens, Mick van Elk en Lútsen Koornstra benoemd als creatieve talenten. Per december 2023 was Dan Verhoeven al benoemd tot Creative Director.

Sabine Jurgens is gestart als Project Manager om campagnes & always-on samenwerkingen te realiseren voor klanten als A.S. Watson & Hallmark. Sabine Jurgens was tot december 2022 werkzaam als recruiter bij Coolblue en in 2023 als opleidingcoordinator bij het recruitmentbedrijf Daan.

Creatives

Mick van Elk begon in november 2023 bij Somention als Creative. Daarbij beweegt hij tussen de disciplines van art, copy en concept. Mick van Elk heeft na zijn stages bij onder meer Vice Media, bij Nijgh gewerkt en werkte de afgelopen jaren ook als freelancer.

Lútsen Koornstra begon ook in november 2023 als Social Creative. Hij werkte van oktober 2016 tot augustus 2021 voor Bol.com en was tot augustus 2023 twee jaar werkzaam voor Online Multi Stores. Mick van Elk en Lútsen Koornstra hebben inmiddels bijgedragen aan campagnes en content gerealiseerd voor bekende A-merken als DAF global, Madurodam en De Kuyper.

www.somention.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Barry Bol start als artdirector bij The USP Agency

07-10-2025 | 08:51:37
Bol komt over van Selmore, waar hij werkte aan campagnes voor Look-O-Look, Škoda, ASN Bank en Klene

Dan Verhoeven: Frontrunner zijn is de standaard verleggen

29-09-2025 | 12:26:00
Met het vertrek van Vivian Kowalski is Dan Verhoeven voortaan dé Executive Creative Director van Social Media bureau Somention

[Vacancy] Somention has a position for International Webcare & Community Managers

26-09-2025 | 08:26:00
Somention is looking for International Webcare & Community Managers (German/English/French) - Part-time · Rotterdam

Dentsu Creative haalt social-expert Vivian Kowalski binnen

24-09-2025 | 08:33:22
Dentsu Creative heeft Vivian Kowalski aangesteld als creative director. Ze komt over van Somention, waar ze sinds 2021 creatief leider was.

ICMA 2025 - Allianz Direct

22-09-2025 | 09:23:00
Somention is een toonaangevend social media bureau dat bekendstaat om zijn innovatieve strategieën en creatieve campagnes.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-10-2025 | 09:03:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Display, Video & Audio (DVA) Consultant

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-10-2025 | 08:49:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant 

Herkenbaarheid, humor en oplossingen staan centraal in automotive-campagne Marktplaats

07-10-2025 | 20:47:00
Happiness Amsterdam ontwikkelde voor Marktplaats een tweede campagne voor automotive. We spreken Nancy van Hees, Senior Communications Manager Mobility bij Marktplaats en Joey Boeters, Creative Partner en mede-oprichter van Happiness Amsterdam

Europese steden decor voor OOH-campagne Lynk & Co 08

07-10-2025 | 16:39:48
Met de 08 wil Lynk & Co het segment van plug-in hybrides verder ontwikkelen

Alfred lanceert campagne met dames van Van Dobben

07-10-2025 | 11:28:00
Alfred en OnSocial hebben een merkcampagne ontwikkeld voor croquetmerk Van Dobben, waarin de dames uit de iconische Amsterdamse Eetsalon centraal staan
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.