Sabine Jurgens, Mick van Elk en Lútsen Koornstra naar Somention

Somention heeft Sabine Jurgens, Mick van Elk en Lútsen Koornstra benoemd als creatieve talenten. Per december 2023 was Dan Verhoeven al benoemd tot Creative Director.

Sabine Jurgens is gestart als Project Manager om campagnes & always-on samenwerkingen te realiseren voor klanten als A.S. Watson & Hallmark. Sabine Jurgens was tot december 2022 werkzaam als recruiter bij Coolblue en in 2023 als opleidingcoordinator bij het recruitmentbedrijf Daan.

Creatives

Mick van Elk begon in november 2023 bij Somention als Creative. Daarbij beweegt hij tussen de disciplines van art, copy en concept. Mick van Elk heeft na zijn stages bij onder meer Vice Media, bij Nijgh gewerkt en werkte de afgelopen jaren ook als freelancer.

Lútsen Koornstra begon ook in november 2023 als Social Creative. Hij werkte van oktober 2016 tot augustus 2021 voor Bol.com en was tot augustus 2023 twee jaar werkzaam voor Online Multi Stores. Mick van Elk en Lútsen Koornstra hebben inmiddels bijgedragen aan campagnes en content gerealiseerd voor bekende A-merken als DAF global, Madurodam en De Kuyper.

www.somention.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

[Vacatures] Somention zoekt een Sr. Social Creative

22-08-2025 | 08:24:00
Somention is per direct op zoek naar een Sr. Social Creative - Full-time / Part-time · Rotterdam

Hoe je van volgers een community maakt

27-06-2025 | 13:30:00
Woensdagochtend in het nHow Hotel naast de RAI: croissants, koffie en een zaal vol marketeers.

[SHOWREEL!] Somention

26-06-2025 | 16:26:00
Somention is een toonaangevend social media bureau dat bekendstaat om zijn innovatieve strategieën en creatieve campagnes

Cannes 2025: Diederik Chevalier over Somention

19-06-2025 | 09:48:00
New Business Radio zendt deze week live uit vanaf het Cannes Lions International Festival of Creativity. Iedere dag spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga met toonaangevende professionals uit media en marketingcommunicatie.

Beter Bed kiest Somention voor socialmedia-strategie

16-06-2025 | 10:04:00
Met deze samenwerking wil Beter Bed slaap nadrukkelijker positioneren als vast onderdeel van een gezonde lifestyle.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.