
Roorda en Belastingdienst tonen manieren van aangifte
De Belastingdienst benadrukt in een campagne dat belastingaangifte doen op verschillende manieren kan. Of je het nu zelf doet of gebruikmaakt van beschikbare hulpmiddelen, de Belastingdienst biedt ondersteuning waar nodig. De campagne is ontwikkeld door Roorda Reclamebureau.
Ondersteuning bij belastingaangifte
In de campagne staat centraal dat belastingplichtigen zelf kunnen kiezen hoe zij hun aangifte invullen. Naast online checklists en een telefonische helpdesk kunnen mensen ook terecht bij een balie voor persoonlijke hulp.
Campagne met landelijke Bus-Tour
De campagne wordt ondersteund door tv-commercials, radio, print en online uitingen. Daarnaast reist een Belastingdienst Bus-Tour door het land. Vanaf 5 maart helpen medewerkers particulieren en ondernemers met hun belastingvragen, een extra service naast de bestaande ondersteuningsmogelijkheden.
Focus op zelfredzaamheid
Door verschillende vormen van hulp beschikbaar te stellen, wil de Belastingdienst de zelfredzaamheid vergroten en mensen het vertrouwen geven dat zij de aangifte zelfstandig kunnen invullen. De campagne loopt tot 1 mei, de deadline voor het indienen van de aangifte.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Hans Bauman: Gouden Esprix bekroont 25 jaar Bob
Joeri Jansen: Creativiteit begint bij evidence-based denken
Roorda ontwikkelt campagne Patiëntenfederatie Nederland
Roorda en SteamTalmark maken campagne voor UWV
TBWA, Roorda, Dentsu, Joe Public winnen Goud bij Esprix 2025
Deze commercials maken kans op Gouden Loeki
Roorda breidt creatie- en accountteam uit
Roorda lanceert campagne voor vrijwillig fietshelmgebruik
DDB en Fitzroy aan kop bij Esprix-uitreiking
Roorda wordt strategisch campagnebureau voor UWV
Roorda maakt campagne voor NL-Alert
Roorda ontwikkelt campagne voor het ministerie van Justitie en Veiligheid
Roorda ontwikkelt campagne IenW: Top, jij blijft Bob
Roorda lanceert campagne voor e-TOL
Roorda Reclamebureau ontwikkelt vervolgcampagne pensioenstelsel
Gepubliceerd door: Daan Dekkers