Roorda breidt creatie- en accountteam uit

Roorda Reclamebureau heeft vier medewerkers aan het team toegevoegd. Op de creatieve afdeling starten Mick Vuur en Thomas Ten Brink, terwijl Romee Witte en Gijs van der Linden het accountteam versterken.

Thomas Ten Brink en Mick Vuur maken de overstap van bureau Noise. Als copywriter en art director behaalden zij recent een nominatie bij de ADCN Talent Awards met een campagne rond vuurwerk.

Thomas Ten Brink: "In veel opzichten verschillen wij totaal van elkaar, maar juist daardoor zijn we goed bevriend geraakt en vullen we elkaar professioneel aan. De een is af en toe een emotionele flapuit, de ander een rationele twijfelaar. Waar de een liever een avondje gaat gamen, trekt de ander zijn hardloopschoenen aan. Uiteenlopende interesses, maar een gedeelde liefde (en soms ook haat) voor het reclamevak. Die liefde bracht ons uiteindelijk ook bij Roorda."

Versterking op account voor UWV en Belastingdienst

Romee Witte werkte eerder bij DPG Media en De Creatieve Directie en was recent accountmanager bij Yune. Daar was zij betrokken bij klanten als Bol, NS, Nespresso, Nestlé, TikTok en Jumbo Group. Bij Roorda gaat zij aan de slag voor onder andere UWV en CPB.

Romee Witte: "Na een aantal jaar bij een social-first bureau was ik klaar voor een volgende stap. Bij Roorda draait alles om gedragsverandering. Dat is waar communicatie echt impact maakt, en precies daar wil ik mijn bijdrage aan leveren. Ik kijk ernaar uit om aan de slag te gaan met bredere campagnes, waarin social natuurlijk nog altijd een belangrijk onderdeel is."

Gijs van der Linden begon zijn loopbaan na zijn studie Kunst & Economie bij Heldergroen. Over zijn overstap zegt hij het volgende:

Gijs van der Linden: "Na tweeëneenhalf jaar bij Heldergroen voelt dit als een logische stap. Ook bij Roorda staat het creëren van positieve impact centraal. Daarnaast spreekt de brede portfolio mij aan. Bij Roorda ga ik onder andere werken voor de Belastingdienst en Yakult."

www.roorda.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

BZK en Roorda lanceren campagne rond stemrecht

06-10-2025 | 08:00:00
In aanloop naar de Tweede Kamerverkiezing op 29 oktober heeft het ministerie van BZK samen met Roorda Reclamebureau een campagne ontwikkeld

Roorda ontwikkelt campagne rond intellectueel eigendom

22-09-2025 | 12:08:23
Vijf publieke organisaties uit België en Nederland zijn gestart met een campagne die ondernemers bewust maakt van de waarde van intellectueel eigendom.

Roorda en Achmed Akkabi werken samen tegen ronselpraktijken

01-09-2025 | 10:00:00
Fase twee van de publiekscampagne Vreemd of Verdacht? is gestart. De campagne waarschuwt jongeren voor criminelen

Hans Bauman: Gouden Esprix bekroont 25 jaar Bob

07-07-2025 | 09:00:00
In gesprek met Bas Vlugt vertelt Hans Bauman over het winnen van een Gouden Esprix met de Bob-campagne, die dit jaar 25 jaar bestaat.

Joeri Jansen: Creativiteit begint bij evidence-based denken

07-07-2025 | 09:00:00
In gesprek met Peter Wybenga vertelt Joeri Jansen over de gedragswetenschappelijke basis van het werk bij Roorda


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv

30-10-2025 | 16:09:00
In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal.

Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear

30-10-2025 | 15:38:12
De samenwerking is gericht op het realiseren van de internationale groeidoelstellingen van het merk.

ReumaNederland kiest Media Reverse voor mediaplanning

30-10-2025 | 14:58:20
De samenwerking is gericht op het vergroten van de merkbekendheid en het activeren van doelgroepen via relevante mediakanalen.

DJI werft vakmensen voor rol als arbeidsbegeleider

30-10-2025 | 12:34:00
De Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) lanceert een doelgroepcampagne met de titel Als arbeidsbegeleider leer je mensen méér dan een vak.

Sunny Cars verhoogt merkbekendheid +22 procent met verhalen

30-10-2025 | 10:29:00
Branded content en video brengen belofte van zorgeloze autoverhuur tot leven
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.