RetailRadar start RR-consult met Willemijn Rijpma

RetailRadar is een zeven jaar bestaande en groeiende community van meer dan 600 bij retail betrokken professionals. Bij de bedrijven van de deelnemers leven vraagstukken van uiteenlopende aard. Met de kennis en ervaring binnen de RR-community kunnen deze dossiers (wellicht) opgelost worden of hier een aanzet tot geven. Een manier om vanuit de community vraagstukken naar oplossingen te kantelen.

Vraagstukken

Samen met Willemijn Rijpma analyseren ze het vraagstuk, maken ze een voorstel voor het plan van aanpak en begroting, stemmen dat af en nodigen ze gericht RetailRadar deelnemers uit om te helpen tot een advies te komen.

Vraagstukken kunnen in eerste instantie gaan over:

  1. Verbeteren customer journey: doorleven van de customer journey(s) en identificeren van kansen en uitdagingen
  2. E-commerce in combinatie met fysieke winkels, P&L optimalisatie, assortiment
  3. Loyalty & CRM: klantwaarde verhogen, klanten behouden en ontwikkelen
  4. Omnichannel transformatie trajecten


www.jumpretail.nl

Lees ook:

JUMP Retail ontwikkelt campagne Kinderboekenweek

14-10-2024 | 09:47:53
JUMP Retail maakte met het CPNB een campagne voor de Kinderboekenweek en die is te zien in vrijwel alle boekenwinkels.

JUMP Retail lanceert SPAR FoodClub-campagne

09-10-2024 | 15:56:47
Deze campagne presenteert de FoodClub als een plek binnen SPAR-winkels waar klanten terecht kunnen voor versbereide broodjes, tosti’s van The Tosti Club en pasta- en wokmaaltijden.

Xenos kiest na pitch voor JUMP Retail 

30-08-2024 | 08:27:00
De retailer zocht een bureau voor een aanscherping op de strategie en de ontwikkeling van een nieuw creatief concept.

[Marketing Report TV] Ernst-Jan Smids (JUMP! RETAIL): Het vraagstuk is altijd leading

22-02-2024 | 11:59:00
Ernst-Jan Smids is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt en Elzemieke Olsthoorn spreekt hij over het belang van het vraagstuk

[Column] Ernst Jan Smids: De oerkracht van ons vak

07-02-2024 | 13:05:00
Een momentopname van het jaar. En wat voor jaar? Of moet ik zeggen: In wat voor turbulente jaren bewegen we ons al even?


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public wint pitch Almhof

26-11-2025 | 18:05:00
Joe Public Amsterdam heeft de pitch voor Almhof gewonnen. Daarmee neemt Müller Nederland (eigenaar van het merk Almhof) na meer dan 13 jaar afscheid van Talmon Kochheim die in 2017 samen met Pieter van Velsen Pret Amsterdam heeft opgezet

Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker

26-11-2025 | 10:43:56
Van Kuijk vertelt hoe het concept is ontstaan, hoe jongeren en ouders het gebruiken en waarom de timing voor een bank als BUUT relevanter is dan ooit.

AI-stem Harry Mulisch in campagne Passend Lezen

26-11-2025 | 09:10:38
De campagne moet duidelijk maken dat gesproken verhalen toegankelijk blijven voor mensen bij wie lezen door verminderd zicht moeilijker wordt.

Daan Vrijsen: Strategie wordt steeds belangrijker in media

26-11-2025 | 08:42:44
Hij vertelt hoe de rol van media verandert, waarom klanten vaker de behoefte hebben aan een strategische partner en hoe zijn team meebeweegt met de markt

[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Campaign & Content Manager

26-11-2025 | 08:24:00
Influentials is per direct op zoek naar Junior Campaign & Content Manager (32/40 uur) Full-time - Rotterdam 
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.