Retail Republic ontwikkelt campagne voor PostNL: Droom Groter

Retail Republic heeft in opdracht van PostNL een zakelijke online campagne aangekondigd. Deze campagne is gericht op e-commerce ondernemers en heeft als doel bekendheid te genereren rondom het vernieuwde e-commerceplein van PostNL. De campagne draait om de volgende denkwijze: met een beetje hulp is er vaak veel meer mogelijk dan je denkt. Dus, Droom Groter!

Larissa Zomerdijk, Senior Marketeer E-commerce Zakelijk bij PostNL: "Elke e-commerce onderneming start met een droom. Onze missie met deze campagne is om mkb-ondernemers bewust te maken dat er meer mogelijk is dan ze nu denken. Binnen PostNL is er een soort ‘schatkamer’ met kennis, ervaring en tips over e-commerce. En die delen we graag."

Elaine Dauvillier, Senior Marketeer E-commerce: "Op ons e-commerceplein vinden online ondernemers bijvoorbeeld tips hoe ze hun retouren kunnen verlagen of hoe ze meer bestellingen kunnen realiseren."

De campagne bestaat onder andere uit diverse video’s die zelfs branchegericht ingezet kunnen worden.

www.retailrepublic.nl

www.postnl.nl

Credits: 

Klant PostNL: Larissa Zomerdijk, Elaine Dauvillier, Belinda Kalff | Bureau Retail Republic: Pieter Brusman, Sandra Willemse, Remko Regenboog | Regie The Director’s Cut: Robin Zom | DOP: Bob Alkemade | Productie This is US: Guido Elenbaas, Deveril Abels, Ron Grounewoud | Grip Grip4Rigging: Peter van Vucht, Inne Feenstra | Fotografie: Leon van den Broek | Edit en grading: Jeroen Hoogaars

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:
 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: PR balanceert tussen AI en authenticiteit

24-10-2025 | 11:48:00
De pr-industrie bevindt zich op een kritiek punt en navigeert in een landschap waarin mediagedrag gefragmenteerd is

[Vacancy Kinesso has a position for Paid Social Associate Account Director - Nike

24-10-2025 | 09:26:00
Kinesso is directly looking for Paid Social Associate Account Director - Nike - Amsterdam

DUDE en FM koppelen emotie en AI voor Maserati

24-10-2025 | 08:45:37
DUDE en FM hebben een wereldwijde campagne ontwikkeld voor Maserati rond de vraag in hoeverre kunstmatige intelligentie emotie kan begrijpen.

INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone

23-10-2025 | 17:42:00
Iedereen die sinds 8 september 2022 een telefoon direct bij Vodafone heeft gekocht, ontvangt tot 3 jaar gratis Batterij Garantie.

FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN

23-10-2025 | 15:37:00
De campagne is gebaseerd op een herkenbaar inzicht: huisdieren lijken een gezondere levenshouding te hebben dan veel mensen en weten vaak wat goed voor ons is.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.