Red Onion ontwikkelt tv-commercial Westland slaatjes

Voor het eerst in haar 55-jarige historie lanceert Westland Salades een commercial voor tv en online om de Westland slaatjes – de gouden vierkante bakjes aardappelsalade met rundvlees, een toef mayonaise en een plakje ei – een podium te geven.

De commercial toont een sportieve krantenbezorgster die, genietend van een Westland slaatje, wacht op de opengaande brug. De onverwachte mededeling van de brugwachter dat de brug gestremd is, haalt haar even uit haar ritme. Maar geen paniek: omrijden is voor haar geen probleem, na het Westland Slaatje kan zij alles aan. Het is namelijk het perfecte tussendoortje voor doorzetters. De commercial is vanaf nu te zien op diverse nationale tv-zenders, Instagram, Facebook en YouTube.  

Klassieke slaatjes

Sophie Vermolen, product- en brandmanager: "We maken al ruim 55 jaar de klassieke slaatjes die heel Nederland lekker vindt. Het is een echt Hollands product waar we heel erg trots op zijn. De onderscheiding is een mooie bevestiging van onze kwaliteit. Door op nationale televisie te zien zijn, zullen er nog veel meer mensen aan ons gaan denken, daar doen we het voor. We willen zo veel mogelijk mensen laten genieten van de lekkerste slaatjes."

Credits:

Bureau: Red Onion | Klant: Westland Salades, Sophie Vermolen, Karin Bronsvoort | Productiemaatschappij: Wenneker | Creatie: Jan-Willem Smits | Regisseur: Arthur Mebius | PR-bureau: 2twintig PR 

www.redonion.nl

www.westlandsalades.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public ontwikkel kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde

06-12-2025 | 20:00:00
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.

Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens

06-12-2025 | 07:45:00
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn

TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn

06-12-2025 | 05:45:00
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld

Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall

06-12-2025 | 02:08:00
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall

TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk

06-12-2025 | 01:52:21
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcommercial Geef elkaar een beetje geluk voor de Staatsloterij ontwikkelt. Daarmee wil de Staatsloterij uitstralen dat echt geluk niet in het winnen van grote prijzen zit, maar in de warmte en aandacht die we elkaar geven
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.