[RAW Countdown to Cannes] Jeroen Icks, Joe Public

RAW komt ook dit jaar met een mooie delegatie naar Cannes. Iedere dag stellen mensen uit de delegatie zich voor. 

Wie ben je en wat is je rol in de creatieve industrie?

Mijn naam is Jeroen Icks en ik ben een creative bij Joe Public Amsterdam.

En als ik Cannes zeg, welk woord komt dan als eerste in je op?

Inspiratie. Vanwege alle verschillende soorten cases die je ziet en de inzichten die leiden tot geweldige creatieve ideeën.

Wat deed je toen je erachter kwam dat je mee kon doen aan de RAW Summer Course?

Een collega van mij, de creative director, belde en vroeg: 'Wat doe je tijdens Cannes?' Ik zei: 'Ik heb een concert en ik moet ook afstuderen... maar goed, dit is een once-in-a-lifetime kans dus ik ben erbij!' Nu ben ik de gelukkigste creative bij Joe.

Wat zijn je verwachtingen voor Cannes?

Aan de ene kant weet ik niet wat ik moet verwachten. En aan de andere kant denk ik dat het gekkenwerk gaat worden. Veel creativiteit, drankjes (haha) en ik hoop mijn creatieve werk naar een hoger niveau te tillen.

Waar kijk je het meest naar uit?

Hopelijk de Young Lions Award winnen. Ja, laten we daarvoor gaan!

Zal je in de Gutter zijn of om 9 uur 's ochtends in het Palais?

Zeker in de Gutter. Waarschijnlijk na het dansen op het podium met de band tot in de vroege uurtjes zal ik denken: 'Oh, het is 8 uur, ik moet over een uur in het Palais zijn!'

www.we-are-raw.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

RA*W opent inschrijving Cannes Summer Course 2026

04-12-2025 | 13:00:00
De organisatie wil jonge creatieven meer tijd geven om met hun bureau het gesprek aan te gaan over deelname en de benodigde investering.

Winnaars DOOH Challenge 2025 bekendgemaakt

03-10-2025 | 09:38:00
RA*W en Bauer Media Outdoor hebben de winnaars van de DOOH Challenge 2025 bekendgemaakt. Onder het thema Unlock the NextGen kregen studenten en starters de opdracht

Jong creatief talent pitcht ideeën voor AFC Ajax

18-09-2025 | 12:00:00
Tijdens deze dag krijgen jonge makers de kans om in één dag een briefing te vertalen naar concrete concepten.

Breaking & Entering Media spreekt talent toe bij ADNIGHT

02-09-2025 | 10:42:37
Het Talent Program wordt ieder jaar georganiseerd voor studenten en starters in de middag voorafgaand aan het festival.

RA*W en Bauer Media Outdoor lanceren DOOH Challenge

22-08-2025 | 12:30:20
RA*W en Bauer Media Outdoor starten op 11 september de Digital Out-of-Home Challenge 2025. Ontwerpers kunnen tot 24 september inzendingen insturen
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.