[RAW Countdown to Cannes] Inti Spijker

RAW komt ook dit jaar met een mooie delegatie naar Cannes. Iedere dag stellen mensen uit de delegatie zich voor. 

Wie ben je en wat is je rol in de creatieve industrie?

Mijn naam is Inti Spijker en ik werk nu bijna twee jaar als accountmanager in de reclame-industrie.

En als ik Cannes zeg, welk woord komt dan als eerste in je op?

Spannend, heel, heel erg spannend. Ik ben ontzettend enthousiast over alle mensen die ik ga ontmoeten, alle gesprekken die ik ga beluisteren, nieuwe vrienden, biertjes in de Gutter, en natuurlijk geïnspireerd worden door al het werk. Ik denk dat de hele ervaring mijn ambities en creatieve dromen zal vergroten.

Wat deed je toen je erachter kwam dat je mee kon doen aan de RAW Summer Course?

Toen het RA*W-bestuur me facetimede met het nieuws dat ik was geselecteerd voor het tweede gouden ticket, huilde ik letterlijk. Geen grapje. Ik had het totaal niet verwacht. Echt tranen van blijdschap en opwinding omdat dit iets was dat ik zo graag wilde.

Wat zijn je verwachtingen voor Cannes?

Nou, dit is de eerste keer dat ik ga, dus ik weet niet echt wat ik moet verwachten. Maar ik denk dat ik vijf dagen rond ga hoppen in een creatief speelparadijs en zal leren van alles en iedereen om me heen. Het zal zeker veel plezier, inspiratie en ook overweldigend zijn. Een gekke creatieve achtbaanrit.

Waar kijk je het meest naar uit?

Mensen ontmoeten die net zo veel van reclame houden als ik! Daarnaast komt er een talk over humor, en ik denk dat dat iets is dat op dit moment ontbreekt in de reclame, en dat is jammer! Dus ik zou graag willen horen over de terugkeer van humor en hoe merken humor op een subtiele maar ook authentieke manier kunnen benutten.

Zal je in de Gutter zijn of om 9 uur 's ochtends in het Palais?

Ik denk dat dit een kwestie van het beste van beide werelden is. Overdag in het Palais en 's nachts in de Gutter. Maar het is een marathon, geen sprint! ;)

Hoeveel nachten nog tot de trein naar Cannes?

Nog vier nachten! Woehoe!!

www.we-are-raw.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Jong creatief talent pitcht ideeën voor AFC Ajax

18-09-2025 | 12:00:00
Tijdens deze dag krijgen jonge makers de kans om in één dag een briefing te vertalen naar concrete concepten.

Breaking & Entering Media spreekt talent toe bij ADNIGHT

02-09-2025 | 10:42:37
Het Talent Program wordt ieder jaar georganiseerd voor studenten en starters in de middag voorafgaand aan het festival.

RA*W en Bauer Media Outdoor lanceren DOOH Challenge

22-08-2025 | 12:30:20
RA*W en Bauer Media Outdoor starten op 11 september de Digital Out-of-Home Challenge 2025. Ontwerpers kunnen tot 24 september inzendingen insturen

RA*W: De vervanging van jong talent door AI

13-08-2025 | 15:30:48
AI als vervanger van jong talent voelt wat ons betreft niet als een toekomstbestendige toepassing, AI negeren overigens al helemaal niet

RA*W en Matt Sleeps blikken terug op de RA*W Vlieg Pitch

11-07-2025 | 08:47:00
Creatief duo Steffi Boom en Esther van Vliet van Dentsu Creative heeft de RA*W Vlieg Pitch gewonnen met een campagne-idee voor Matt Sleeps.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.