PRET Amsterdam maakt campagne voor Buurtteam Amsterdam

Het creatieve bureau PRET Amsterdam van Talmon Kochheim en Pieter van Velsen, heeft voor Buurtteam Amsterdam een campagne ontwikkeld om Amsterdammers met zorgen eerder te bereiken. Buurtteam Amsterdam heeft 39 vestigingen in Amsterdam om zo in de buurt laagdrempelig hulp te kunnen bieden. Het is voor het eerst dat PRET Amsterdam een campagne ontwikkelde voor Buurtteam Amsterdam.

Met de campagne wil Buurtteam Amsterdam laten zien dat ondersteuning dichtbij is, zodat bewoners eerder de stap durven zetten. Burrteam Amsterdam helpt Amsterdammers met problemen rond geld, mentale gezondheid, wonen of eenzaamheid. Soms zoeken ze door schaamte of onzekerheid vaak pas in een laat stadium hulp.

De campagne laat op indringende wijze het inzicht tot hulpmogelijkheden zien. Er is gekozen voor impactvolle buitenreclame midden in de buurten zoals onder meer grote muurstickers, abri’s en peperbussen. Daarnaast wordt ook gericht social media ingezet.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.

Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday

19-12-2025 | 12:41:00
Philips Personal Health heeft Back Friday gelanceerd, een initiatief dat twee weken na Black Friday aandacht vraagt voor de hoeveelheid retouren

NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen

19-12-2025 | 12:32:00
NS ontwikkelde de campagne samen met TBWA\NEBOKO. Met een lichte toon wil NS ouders helpen hun taxi-rol los te laten

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.