PRET Amsterdam maakt campagne voor Buurtteam Amsterdam

Het creatieve bureau PRET Amsterdam van Talmon Kochheim en Pieter van Velsen, heeft voor Buurtteam Amsterdam een campagne ontwikkeld om Amsterdammers met zorgen eerder te bereiken. Buurtteam Amsterdam heeft 39 vestigingen in Amsterdam om zo in de buurt laagdrempelig hulp te kunnen bieden. Het is voor het eerst dat PRET Amsterdam een campagne ontwikkeld voor Buurtteam Amsterdam.

Met de campagne wil Buurtteam Amsterdam laten zien dat ondersteuning dichtbij is, zodat bewoners eerder de stap durven zetten. Burrteam Amsterdam helpt Amsterdammers met problemen rond geld, mentale gezondheid, wonen of eenzaamheid. Soms zoeken ze door schaamte of onzekerheid vaak pas in een laat stadium hulp.

De campagne laat op indringende wijze het inzicht tot hulpmogelijkheden zien. Er is gekozen voor impactvolle buitenreclame midden in de buurten zoals onder meer grote muurstickers, abri’s en peperbussen. Daarnaast wordt ook gericht social media ingezet.

Credits:

Buurtteam: Simonette Verwoest, Frea de Jong, Jacqueline Kramer | Bureau: PRET Amsterdam | Creatie: Pieter van Velsen | Account: Talmon Kochheim | Fotografie: Yani

www.pret.nu

www.buurtteamamsterdam.nl

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Van AI-hype naar harde besluiten voor CMO’s

28-11-2025 | 11:51:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.

[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Digital Campaign Manager bij Mediaplus

28-11-2025 | 08:46:00
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar Digital Campaign Manager bij Mediaplus

The Fat Lady Agency of the Year op de BOCA’s 2025

27-11-2025 | 14:17:00
The Fat Lady heeft de titel Agency of the Year gewonnen bij de Belgische BOCA’s 2025. Bij de vierde editie van de BORAs, de Best of Reputations Awards won Whyte Corporate Affairs de titel Agency of the Year. Bij de 34° editie van de BOA’s, de Best of Activation Awards won Happiness Brussels de Agency of the Year Award

Sanne Houterman: Zo bouwt Cheil aan Nongshim in Europa

27-11-2025 | 14:01:23
In dit interview spreken we Sanne Houterman, Strategy Director van Cheil Benelux, over de keuzes achter die samenwerking.

Filmha.ai brengt kerstcommercial volledig tot leven met AI

27-11-2025 | 12:55:00
De studio wil met deze productie laten zien dat technologie een rol kan spelen in het ondersteunen van menselijkheid en emotie.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.