
Prénatal kiest na pitch voor KINESSO
Na een uitvoerig pitchtraject heeft Prénatal besloten de samenwerking met KINESSO, onderdeel van IPG Mediabrands, voort te zetten. De samenwerking tussen de retailer en het performancebureau, die al zeventien jaar duurt, wordt naast SEA en social media uitgebreid met SEO, Data, MarTech/CDP en overkoepelende strategie.
Caspar Kerckhoff, CCO Prénatal: “We staan aan de vooravond van een scherpere positionering van het merk Prénatal, waardoor we relevanter en onderscheidender worden voor onze bestaande klanten en nieuwe generaties. KINESSO heeft met haar visie op media, data en doelgroeponderzoek laten zien de perfecte bijdrage te kunnen leveren. Het retaillandschap is uitdagend en de concurrentie is sterk, maar met de aanscherping van het merk Prénatal en het hernieuwde partnerschap met ons bureau zijn wij klaar om onze positie in de markt te verstevigen en uit te bouwen.”
Wouter Moen, Managing Director KINESSO: ”We zijn heel blij dat we ook de komende jaren weer aan de slag mogen met dit mooie merk. Een langdurige relatie vraagt om periodieke evaluatie van de innovatiekracht, en een pitch is daarvoor uitermate geschikt. We hadden op inhoudelijk vlak en op het gebied van samenwerking wederom een zeer goede match, dus we kijken met enthousiasme uit naar het nieuwe jaar en naar het verbeteren van de performance van de gehele digitale dienstverlening.”
Publicis Groupe wint wereldwijde mediabureaupitch van Mars
TBWA\NEBOKO ontwikkelt EK-campagne ING
[Vacancy] Kinesso has a position for Addressable Consultant
[Vacatures] Initiative zoekt een Campagne Manager
OMD Bureau van het Jaar bij AMMA Awards 2025
Gepubliceerd door: Laura Heerlien