Positive ontwikkelt communicatiestrategie Vrienden van de Binnenvaart

Digital agency Positive gaat aan de slag voor Stichting Vrienden van de Binnenvaart om meer personeel aan te trekken in de Nederlandse binnenvaart.

Vrienden van de Binnenvaart

Vrienden van de Binnenvaart is een stichting bedoeld ter ondersteuning, bevordering en herkenbaarheid van de binnenvaart. De stichting is opgericht in november 2021, in eerste instantie op initiatief van een groep binnenvaartondernemers om de binnenvaartdagen Zwijndrecht gefinancierd te krijgen met elkaar in plaats van ieder op zichzelf. Deze dagen bleken populair en ook mede onder de scholieren. De ondernemers zien dat er te weinig concrete aandacht is in de samenleving voor de binnenvaart en willen dat graag veranderd zien.

Digital first visie

De stichting zet nu de stap naar een communicatiestrategie met bijbehorende campagnes, vanuit een digital first visie. Daarin gaan kanalen als TikTok en YouTube een centrale rol spelen. Die visie gaat VVDB vormgeven samen met digital agency Positive uit Rotterdam, onderdeel van het Candid Platform.

Jasmijn van Loon, Bestuurslid Vrienden van de Binnenvaart: "Gezien onze doelgroep, voornamelijk scholieren, zijn digitale media kanalen voor ons cruciaal. Vandaar de keuze voor een digital agency. We kiezen voor Positive vanwege hun achtergrond in ons voornaamste werkgebied, en omdat er binnen hun team ervaring is met onze sector."

Sjef Kerkhofs, Managing Director van Positive: "Als agency met Rotterdamse roots zijn we de laatste jaren steeds meer gaan werken voor klanten in de regio. Dat geeft enorm veel voldoening, ook voor ons team. De binnenvaart is een geweldige branche waar we met veel plezier aandacht voor gaan vragen bij het Nederlandse publiek."

www.positivedigital.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Positive, DUNKD en Creature London gaan verder als Modern Citizens

26-09-2024 | 10:11:00
Dit bureau richt zich op de behoeften van moderne merken. In Nederland neemt Robbert Gangadin de rol van Managing Director op zich.

Positive Digital rondt voorjaars- en zomercampagne voor Makro af

06-09-2024 | 13:43:00
Positive Digital heeft de voorjaars- en zomercampagnes voor Makro afgerond, gericht op het brede productassortiment van de groothandel.

PUM lanceert merkcampagne in samenwerking met Positive

21-08-2024 | 15:04:00
Positive is verantwoordelijk voor de strategie, planning en mediainkoop, met een sterke focus op online prestaties.

[Vacatures] Positive Digital zoekt een Social Media Agent

01-08-2024 | 09:50:00
Positive Digital is per direct op zoek naar Social media agent avond/weekend (flexibel 8 - 16u/wk) - Parttime

[Vacatures] Positive Digital zoekt een Content & Project manager

28-06-2024 | 08:45:00
Positive Digital is per direct op zoek naar een Content & Project manager -Full-time .Rotterdam


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA

05-11-2025 | 15:33:00
Wibra heeft de wiBRA geïntroduceerd: een bh van hoge kwaliteit voor €9,99. De lancering gaat gepaard met een campagne ontwikkeld door Giesbers Retail

Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december

05-11-2025 | 10:43:00
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek

Feestcampagne Coca-Cola combineert creatie en AI

05-11-2025 | 09:15:00
Coca-Cola start de campagne Refresh Your Holidays, waarin de mensen worden geëerd die achter de schermen de magie van de feestdagen mogelijk maken

Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne

05-11-2025 | 08:44:00
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.

Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers

05-11-2025 | 08:00:00
Het bureau combineert digital marketing, technologie en AI om bedrijven te helpen groeiplafonds te doorbreken.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.