Positive productiepartner voor content Welkoop

Welkoop, met meer dan 150 vestigingen de grootste winkelketen voor tuin en dier in Nederland, gaat een samenwerking aan met digital first creative agency Positive. De samenwerking zal zich toespitsen op de productie van campagnematige maar ook always on content in samenwerking met Welkoops merkbureau Persuade.

Lotte Steendijk-Snip, manager contentmarketing bij Welkoop: “Ontzettend enthousiast om met Positive samen te werken. Met deze samenwerking kunnen we een mooie vertaalslag maken naar herkenbare en kwalitatieve content die bijdraagt aan de doelstellingen van Welkoop en aansluit bij de behoefte van onze doelgroep.’’ 

Sjef Kerkhofs, managing director van Positive: “Welkoop heeft zichzelf als merk de afgelopen jaren zeer sterk geprofileerd en kent een geweldige historie die getekend wordt door ambacht en service. Het is een eer voor dit mooie Nederlandse merk te mogen werken. We kijken daarnaast ook erg uit naar het samenspel met Persuade.” 

De samenwerking zal worden afgetrapt met een eerste campagne in februari, net als de ontwikkeling van een aantal vaste contentformats voor doorlopende communicatie.

Positive, in 2022 ontstaan na de fusie tussen Daily Dialogues en Havana Harbor (beide agencies binnen het Candid Platform), positioneert zichzelf als digital first brand builder. Het bureau helpt merken bij de transitie van een marcom strategie die gestoeld is op traditionele mediakanalen, naar een strategie waarin digital centraal staat. Positive bedenkt en produceert content voor alle mediakanalen die door haar klanten worden ingezet. Zowel op ATL als BTL media. Tot haar portfolio behoren bijvoorbeeld B2C merken als Pearle, Makro, Yakult, Shell, Unibet en Blokker, maar ook internationale B2B merken zoals ICL Group, NuScale en Rexnord. 

www.welkoop.nl

www.positivedigital.com/nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Positive, DUNKD en Creature London gaan verder als Modern Citizens

26-09-2024 | 10:11:00
Dit bureau richt zich op de behoeften van moderne merken. In Nederland neemt Robbert Gangadin de rol van Managing Director op zich.

Positive Digital rondt voorjaars- en zomercampagne voor Makro af

06-09-2024 | 13:43:00
Positive Digital heeft de voorjaars- en zomercampagnes voor Makro afgerond, gericht op het brede productassortiment van de groothandel.

PUM lanceert merkcampagne in samenwerking met Positive

21-08-2024 | 15:04:00
Positive is verantwoordelijk voor de strategie, planning en mediainkoop, met een sterke focus op online prestaties.

[Vacatures] Positive Digital zoekt een Social Media Agent

01-08-2024 | 09:50:00
Positive Digital is per direct op zoek naar Social media agent avond/weekend (flexibel 8 - 16u/wk) - Parttime

[Vacatures] Positive Digital zoekt een Content & Project manager

28-06-2024 | 08:45:00
Positive Digital is per direct op zoek naar een Content & Project manager -Full-time .Rotterdam


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public wint pitch Almhof

26-11-2025 | 18:05:00
Joe Public Amsterdam heeft de pitch voor Almhof gewonnen. Daarmee neemt Müller Nederland (eigenaar van het merk Almhof) na meer dan 13 jaar afscheid van Peter van Velsen en Talmon Kochheim die Pret Amsterdam hebben opgezet

Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker

26-11-2025 | 10:43:56
Van Kuijk vertelt hoe het concept is ontstaan, hoe jongeren en ouders het gebruiken en waarom de timing voor een bank als BUUT relevanter is dan ooit.

AI-stem Harry Mulisch in campagne Passend Lezen

26-11-2025 | 09:10:38
De campagne moet duidelijk maken dat gesproken verhalen toegankelijk blijven voor mensen bij wie lezen door verminderd zicht moeilijker wordt.

Daan Vrijsen: Strategie wordt steeds belangrijker in media

26-11-2025 | 08:42:44
Hij vertelt hoe de rol van media verandert, waarom klanten vaker de behoefte hebben aan een strategische partner en hoe zijn team meebeweegt met de markt

[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Campaign & Content Manager

26-11-2025 | 08:24:00
Influentials is per direct op zoek naar Junior Campaign & Content Manager (32/40 uur) Full-time - Rotterdam 
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.