Playground brengt bol Festivalwinkel terug naar Lowlands

Creative agency Playground ontwikkelt ook dit jaar samen met bol de Festivalwinkel op Lowlands. Het bureau vertaalt het online merk naar een fysieke winkel op de festivalcamping, met als doel gemak en service te bieden aan bezoekers.

De winkel is 24 uur per dag open en biedt producten zowel ter plekke als via order & pick-up via lowlands.bol.com. Zo hoeven bezoekers minder mee te nemen naar Biddinghuizen en kunnen zij op de camping kopen wat nodig is. Dit jaar is ook het muziekspel Hitster verkrijgbaar én te spelen op het dakterras van de winkel.

Het Magazijn als logistiek en nachtclub

Achter de winkel ligt Het Magazijn. Overdag fungeert dit als logistiek centrum voor bestellingen. In de avonduren verandert de locatie in een club met optredens van diverse artiesten.

Daarnaast is er een Leen- & Hulpservice voor bezoekers die hulp nodig hebben bij het opzetten van hun tent of die kampeerspullen missen. Op maandagochtend helpt dit team ook bij het afbreken van kampeerplekken, zodat het terrein netjes wordt achtergelaten.

Conceptuitwerking door Playground

Playground werkte ook vorig jaar aan de uitwerking van de Festivalwinkel. Volgens bol en Playground draait het om het bieden van service en entertainment op het juiste moment, zodat het verblijf op Lowlands voor bezoekers makkelijker en plezieriger wordt.

www.playground.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Anne-Marie Twigge: Paltrow’s plottwist

30-07-2025 | 10:55:00
Een schandaal dat de wereld rondging, werd een meesterlijke marketingzet toen Astronomer Gwyneth Paltrow inhuurde als very temporary spokesperson

Livewall vernieuwt merkidentiteit en strategie

23-07-2025 | 15:09:00
Livewall, het bureau dat veertien jaar geleden door Frits Mahovic en Eelco van de Wiel in Tilburg werd opgericht, kondigt een complete rebranding aan.

Roman Stikkelorum: Deze technologie verandert niet iets, ze verandert alles

21-07-2025 | 14:40:00
[Column] Roman Stikkelorum: Deze technologie verandert niet iets, ze verandert alles. De wereld bouwt aan haar AI-toekomst. Wij staan erbij en kijken ernaar

LiveWall lanceert de A-vatar voor gamification bij Ahoy

23-06-2025 | 16:45:47
Rotterdam Ahoy introduceert de A-vatar, een interactieve game die bezoekers helpt hun persoonlijke voorkeuren voor evenementen te ontdekken.

LiveWall wint DIA en SAN Accent met digitale campagnes

10-06-2025 | 09:23:01
LiveWall heeft twee prijzen gewonnen tijdens de Dutch Interactive Awards (DIA) en de SAN Accenten.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

N=5 en DELTA lanceren campagne rond wifi 7 en gaming

01-09-2025 | 17:10:33
DELTA en bureau N=5 hebben een nieuw hoofdstuk toegevoegd aan de merkcampagne Aan alles gedacht.

Havas Lemz en Pearle lanceren campagne Er gaat een wereld open

01-09-2025 | 16:36:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van de ontkenningsfases die vaak voorkomen bij mensen met achteruitgaand zicht.

GROHE viert 50 jaar in Nederland met jubileumcampagne

01-09-2025 | 16:21:00
De jubileumcampagne loopt van 1 september tot en met 31 oktober 2025 en is zichtbaar op televisie, social media en online kanalen.

Campagne Joe Public benadrukt dagelijkse realiteit van reuma

01-09-2025 | 11:57:00
Met een serie video’s wil het platform meer van de ruim twee miljoen mensen met reuma in Nederland bereiken en met elkaar verbinden.

Save the Children start merkcampagne met TBWA\NEBOKO

01-09-2025 | 11:18:00
De campagne wil Nederlanders laten zien dat ieder kind de potentie heeft om bij te dragen aan een betere toekomst.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.