Plantaardig ijsmerk Goodoo nu in 750 Albert Heijn-winkels

Goodoo, het Nederlandse merk voor plantaardig ijs, is sinds deze week verkrijgbaar in 750 filialen van Albert Heijn. In april 2024 lag het ijs voor het eerst in de schappen van 580 winkels, toen nog onder de naam IJsbaart.

De uitbreiding markeert een belangrijke stap voor het merk, dat inzet op smaak en duurzaamheid. Goodoo produceert roomijs op basis van cashewnoten afkomstig uit een reststroom via Johnny Cashew. De fruitijsjes bevatten geen toegevoegde suikers en worden gezoet met bananen van The Banana Factory.

Van start-up naar landelijke zichtbaarheid

Roderick Verplanken, mede-eigenaar van Goodoo: “Deze uitbreiding laat zien dat je met smaak, kwaliteit en een duidelijke missie echt verschil kunt maken. We zijn pas net begonnen, maar dit voelt als een bevestiging dat mensen klaar zijn voor een beter alternatief.”

Goodoo blijft zich richten op uitbreiding in retail, horeca en zorginstellingen. Ook wordt gewerkt aan aanwezigheid op festivals en evenementen, om het merk verder onder de aandacht te brengen bij een breed publiek.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

ACE Social krijgt social media van Kruidvat onder beheer

03-07-2025 | 12:21:03
Naast de social media strategie werkt ACE Social ook samen met Kruidvat op het gebied van PR.

MediaMarkt kiest Serviceplan voor campagnes Benelux

03-07-2025 | 12:13:12
Het bureau ondersteunt de omnichannelstrategie van de retailer en levert creatieve concepten en productie op grote schaal.

DEPT en Otrium zetten AI-avatars in voor modevoorraad

01-07-2025 | 16:07:00
Met deze aanpak wil Otrium de kans vergroten dat alle kledingstukken alsnog worden verkocht.

Hoe Nederland kiest, koopt en kookt: 3 inzichten

19-06-2025 | 14:27:14
Waarom kiezen ze voor een bepaalde winkel of juist voor een specifiek product?

Creative Gym en AH starten Boosting Retail Creativity programma

17-06-2025 | 08:00:00
In interactieve sessies krijgen deelnemers handvatten om de creatieve kwaliteit van campagnes te verbeteren.

Gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.