Pink Marketing aan de slag voor Q8 en Tango

Q8 en Tango, onderdeel van het brandstof- en energiebedrijf Q8, kiezen voor Pink Marketing na een grondige bureau-oriëntatie. Beide merken richten zich op het aanbieden van brandstof- en mobiliteitsoplossingen en hebben de afgelopen jaren ambitieuze duurzaamheidsdoelen vastgesteld.

Pink Marketing gaat, in samenwerking met Pünktlich en PEXI, een strategie ontwikkelen die data, media en creatie samenbrengt voor alle campagnes in de BeNeLux. Dit moet de merken Q8 en Tango verder laten groeien, waarbij de focus ligt op een customer centric approach en verduurzaming.

Boudewijn de Jong, Owner Pink Marketing, Pünktlich en PEXI: “Door onze expertise in data-gedreven strategieën en creatieve oplossingen te combineren met hun ambitieuze visie op mobiliteit en duurzaamheid, kunnen we samen de digitale groei van hun merken versnellen en een betekenisvolle impact maken op de markt.”

www.pinkmarketing.nl

www.punktlich.nl

www.pexi.nl

www.q8oils.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.