Persuade voor Tony's Chocolonely: Strooi goed!

Met een door Persuade ontwikkelde nationale campagne wil Tony’s Nederland oproepen om tijdens Sinterklaas te genieten van Sint-chocolade waar ook boeren van mee profiteren. En om naast goed te strooien ook Tony’s verhaal te delen. Zo maken we samen hopelijk een einde aan uitbuiting in cacao.  

Achter alle lekkere chocolade in de schappen, schuilt een bittere realiteit; Nog altijd worden cacaoboeren op grote schaal uitgebuit en onderbetaald. 

Tony’s wil laten zien dat chocolade maken anders kan. Dat betekent onder meer dat ervoor wordt gezorgd dat cacaoboeren direct een hogere prijs betaald krijgen en dat Tony’s ze ondersteunt met de productiviteit en klimaatbestendigheid van hun plantage. Zo kunnen boeren een leefbaar inkomen verdienen en komt er sneller een einde aan kinderarbeid en ontbossing.

De Strooi Goed-campagne is vanaf deze week over heel Nederland te zien en bestaat uit een nationale wildplak-campagne, twee murals in Amsterdam, displays in de supermarkt en een grote online-campagne. Op verschillende locaties in Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Rotterdam worden ook posters opgehangen met Tony’s letterrepen erop geplakt, om mensen een extra handje te helpen met het‘goed strooien. Tot aan Sinterklaas worden ze dagelijks aangevuld.

www.persuade.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

[Vacatures] Persuade zoekt een Art Director

13-11-2025 | 08:44:00
Persuade is per direct op zoek naar een Art Director - 28-32 uur p/w

Thijs de Boer verruilt TBWA\NEBOKO voor Persuade

03-11-2025 | 09:27:00
Thijs de Boer verhuist van TBWA, waar hij creatief directeur was, naar Persuade (Den Bosch/Amsterdam)

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

Antal van Pelt: De next grote luxe: niet gevonden worden

14-10-2025 | 10:50:00
Marketing Mores – een maandelijkse column over de ongeschreven regels, gebruiken en cultuur van de branche. In deze editie vertelt Antal van Pelt over de toekomst van branding

[Vacatures] Persuade zoekt een AI Creator

14-10-2025 | 08:07:00
Persuade is per direct op zoek naar AI Creator - 28-40 uur p/w


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

KVK en N=5 geven twijfels ondernemers hoofdrol

19-11-2025 | 14:27:08
KVK en N=5 lanceren de volgende fase van Houvast voor Ondernemers, waarin twijfels en vragen van ondernemers centraal staan.

[Vacatures] Ever Ready zoekt een Community Marketeer

19-11-2025 | 13:33:07
Ever Ready is per direct op zoek naar een Community Marketeer

DEPT ontwikkelt strategie achter cashloze Wero Thrift Club

19-11-2025 | 09:26:20
In Berlijn vond de eerste Wero Thrift Club plaats, een cashloze thriftmarkt waar alle transacties via Wero verliepen.

Havas Lemz activeert Nederland met opvallende uitvalactie

18-11-2025 | 17:37:00
Havas Lemz ontwikkelde de activatie Nederland valt uit als onderdeel van Denk vooruit, de bewustwordingscampagne van de NCTV.

Accenture Song maakt kerstcampagne voor Smyths Toys

18-11-2025 | 11:53:00
De campagne zet de speelse dynamiek tussen een jongen en zijn hond centraal om de merkbeleving rondom Kerstmis te versterken in meerdere Europese landen.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.