Persuade voor Tony's Chocolonely: Strooi goed!

Met een door Persuade ontwikkelde nationale campagne wil Tony’s Nederland oproepen om tijdens Sinterklaas te genieten van Sint-chocolade waar ook boeren van mee profiteren. En om naast goed te strooien ook Tony’s verhaal te delen. Zo maken we samen hopelijk een einde aan uitbuiting in cacao.  

Achter alle lekkere chocolade in de schappen, schuilt een bittere realiteit; Nog altijd worden cacaoboeren op grote schaal uitgebuit en onderbetaald. 

Tony’s wil laten zien dat chocolade maken anders kan. Dat betekent onder meer dat ervoor wordt gezorgd dat cacaoboeren direct een hogere prijs betaald krijgen en dat Tony’s ze ondersteunt met de productiviteit en klimaatbestendigheid van hun plantage. Zo kunnen boeren een leefbaar inkomen verdienen en komt er sneller een einde aan kinderarbeid en ontbossing.

De Strooi Goed-campagne is vanaf deze week over heel Nederland te zien en bestaat uit een nationale wildplak-campagne, twee murals in Amsterdam, displays in de supermarkt en een grote online-campagne. Op verschillende locaties in Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Rotterdam worden ook posters opgehangen met Tony’s letterrepen erop geplakt, om mensen een extra handje te helpen met het‘goed strooien. Tot aan Sinterklaas worden ze dagelijks aangevuld.

www.persuade.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

[Marketing Mores door Antal van Pelt] Ambacht vs. Algoritme: De toekomst smaakt naar gist en hout

09-07-2025 | 15:28:00
Marketing Mores – een maandelijkse column over de ongeschreven regels, gebruiken en cultuur van de branche. In deze editie vertelt Antal van Pelt over de typische gebruiken en verschijnselen van ons vak en de branche.

Antal van Pelt: Creativiteit doorbreekt taboes

04-07-2025 | 08:00:00
In gesprek met Bas Vlugt vertelt Antal van Pelt over de werkwijze van het onafhankelijke bureau, de kracht van merkbeloftes die bij een organisatie passen

Persuade ontwikkelt ondergoedcampagne voor Zeeman

16-06-2025 | 14:17:00
Zeeman heeft een campagne gelanceerd waarbij sport- en hobbyclubs uit Nederland poseren in hun ondergoed.

Antal van Pelt: Musk & Trump als merk: Chaos of Masterclass?

06-06-2025 | 11:07:00
De vete tussen Elon Musk en Donald Trump leest als een script voor een marketing-horrorkomedie

[Vacatures] Persuade zoekt een Allround Mediamaker

20-05-2025 | 14:56:00
Persuade is per direct op zoek naar Allround Mediamaker: offline/online/video (ca 28 - 32 uur p/w)

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.