Persuade ontwikkelt landelijke campagne voor EyeCare

EyeCare lanceert landelijke campagne gericht op persoonlijke aandacht. Het kwaliteitslabel voor opticiens, waarbij inmiddels meer dan 150 winkels zijn aangesloten, kiest bewust voor een benadering die afwijkt van het strakke draaiboek bij veel andere ketens. De campagne is ontwikkeld door Persuade en draait om de merkbelofte we zien je.

Architect centraal in campagne

Michiel Rijshouwer, creatief directeur bij Persuade: "In deze campagne zoomen we in op het leven van een stijlvolle architect. In zijn werk en leven is oog voor detail belangrijk. Juist dat voel je direct als je bij een opticien die bij EyeCare is aangesloten naar binnenstapt: hier merk je dat het echt om jou gaat. Hier nemen ze de tijd om je goed te leren kennen. Om zo de oplossing te vinden die bij je gezicht en je stijl past, maar ook bij wie je bent en het unieke leven dat je leidt. Want perfectie zit in de details."

De campagne onderstreept de keuze van EyeCare om persoonlijke aandacht centraal te stellen. Het label wil klanten laten ervaren dat zij meer krijgen dan alleen een standaard oogmeting.

Winkels lokaal in de spotlight

Karlijn van Ruiten, head of marketing bij EyeCare: "Ik ben trots dat we met Persuade, Match my Brand en het EyeCare marketingteam een campagne hebben ontwikkeld die winkels lokaal in de spotlights zet met gepersonaliseerde abri’s en advertorials, en tegelijk de naamsbekendheid van EyeCare, hét kwaliteitslabel voor opticiens, versterkt."

De crossmediale campagne ging op 15 september van start en is te zien via online video, social media, billboarding rondom televisieprogramma’s, outdoor en advertenties in landelijke en regionale dagbladen, advertorials en instore.

Credits: 

Bureau: Persuade | Account: Anne-Marie Brekelmans, Karishma Mahadew Missier | Productie: Moniek van de Rijt | Creatie: Michiel Rijshouwer, Friso Ludenhoff, Maarten Vrouwes | Media: Match my Brand | Beeld en animatie: Pink Rabbit | Opdrachtgever: EyeCare

www.persuade.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau

25-11-2025 | 20:55:24
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.