
Pearle introduceert vernieuwd winkelformat
EssilorLuxottica, eigenaar van Pearle, ontwikkelde een vernieuwd winkelformat voor Pearle Opticiens. Met dit vernieuwde format en de meest recente merkmonturen versterkt Pearle haar positie en houdt tegelijkertijd vast aan haar scherpe prijzen.
Italiaans design
Het vernieuwde winkelformat laat een mix zien van Italiaans design en bekende, vertrouwde Pearle winkelelementen. Prijs blijft belangrijk bij Pearle en dus blijft er ook veel aandacht voor scherp geprijsde monturen. Op een rustige plek achter in de winkel is er alle ruimte voor oogmetingen, persoonlijke aandacht en advies voor klanten.
In het najaar zullen er nog tien Pearle winkels in Nederland en België worden omgebouwd naar dit vernieuwde format.
Voor elk budget een passende zichtoplossing
Jan-Derek Groenendaal, Managing Director van GrandVision Benelux: "Het nieuwe winkelformat laat duidelijk zien dat we onderdeel zijn geworden van een echt merkenbedrijf en dat we in de winkel de merkmonturen van ons moederbedrijf alle ruimte geven en goed tot hun recht laten komen. Daarnaast kan de Pearle klant blijven rekenen op de bekende vertrouwde kwaliteit oogzorg en scherpe prijzen. Voor elk budget is bij Pearle een passende zichtoplossing te vinden."
Mis geen nieuws meer en volg ons op LinkedIn.
Lees ook:
ToyChamp en DreamLand gaan samen verder als DreamLand
Crossmarks ontwikkelt merkcampagne voor Baderie
Albert Heijn plaatst zonnebrandpalen door heel Nederland
MediaMarkt lanceert eigen mobiele merk Let's Go Mobile
Albert Heijn viert twintig jaar maaltijdsalade
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen