Ovide Agency pr-bureau voor Sonos in de Benelux

Sonos heeft met Ovide Agency een creatieve pr-partner in de Benelux. Na een samenwerking van 11 jaar, verruilt Sonos hiermee Charly PR (voorheen LVTPR) in Nederland en Progress Communications in België voor een nieuw bureau. Ovide gaat vanuit de kantoren in Utrecht en Antwerpen aan de slag met creatieve campagnes, de doorlopende press office en de samenwerking met Sonos-ambassadeurs.

IJze de Vries, Manager Communications & Advocacy Benelux bij Sonos: "Meer dan 10 jaar heeft Sonos samengewerkt met Charly PR en Progress Communications. We hebben het merk samen opgebouwd tot waar het nu staat in de Benelux. Het is behoorlijk uniek dat een merk en bureau zo lang samenwerken, maar het is tijd voor een nieuw geluid en frisse energie. Met Ovide halen we een creatief en sterk bureau aan boord wat ons in de volgende fase kan helpen van ons merk."

Gijs Moonen, mede-oprichter van Ovide Agency: "Ons hart gaat sneller kloppen van campagnes waar technologie en creativiteit samenkomen. Met Sonos verwelkomen we een van de meest innovatieve merken op dit gebied. Sonos heeft de afgelopen jaren laten zien dat wanneer fantastische producten hand in hand gaan met creatieve campagnes, je de klant kunt boeien en een succesvol merk creëert in een steeds veranderende industrie."

www.ovide.agency

www.sonos.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Zakelijk leasen of toch kopen? Dit moet je weten

19-12-2025 | 10:25:58
Het allersterkste punt van leasen is simpel: je houdt je werkkapitaal beschikbaar. Een auto kopen is een enorme aanslag op je bankrekening

Kim Klaver: PR vraagt om betere tooling en relevantie

17-12-2025 | 09:46:00
Tijdens een uitzending van Marketing Report Radio gaat zij in gesprek met Bas Vlugt over de overname van het bedrijf, de rol van technologie en AI in PR

Abonnementen stijgen terwijl fysieke eigendom afneemt

11-12-2025 | 16:04:03
Consumenten kiezen steeds vaker voor abonnementen in plaats van definitieve aankopen.

Impact-koffiemerk Wakuli kiest Numen voor PR

11-12-2025 | 08:00:00
Wakuli heeft PR-bureau Numen geselecteerd als partner voor communicatiestrategie en public relations

Zo verbeteren AFAS-consultants processen en verkleinen risico’s

10-12-2025 | 16:16:46
Veel organisaties willen sneller, slimmer en efficiënter werken. Maar je kent het vast wel: in de praktijk lopen cruciale interne processen vaak stroperig.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.

Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday

19-12-2025 | 12:41:00
Philips Personal Health heeft Back Friday gelanceerd, een initiatief dat twee weken na Black Friday aandacht vraagt voor de hoeveelheid retouren

NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen

19-12-2025 | 12:32:00
NS ontwikkelde de campagne samen met TBWA\NEBOKO. Met een lichte toon wil NS ouders helpen hun taxi-rol los te laten

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.