Out of Home Masters ontwikkelt campagne Swappie op skilocatie

Telefoon refurbisher Swappie heeft de handen ineen geslagen met Out of Home Masters voor een OOH-campagne op een skilocatie met internationaal publiek. Jaarlijks gaan er namelijk 240.000 telefoons in de sneeuw verloren. Daarnaast lopen smartphones vaak schade op door valpartijen op de piste, vocht en de extreem lage temperaturen. Swappie biedt met hoogwaardige refurbished smartphones een duurzaam alternatief voor het aanschaffen van een nieuwe telefoon. 

Duurzaam alternatief

Martine Hardeveld Kleuver, Country Manager Benelux Swappie: "Bij Swappie weten we dat veel mensen thuis een of meerdere beschadigde telefoons in een laatje hebben liggen, waar niets mee gedaan wordt. Veel consumenten weten niet dat zelfs als je oude iPhone niet meer werkt of beschadigd is, je deze nog steeds aan Swappie kan verkopen. Binnen 2 minuten kun je op onze site de waarde van je telefoon checken, en Swappie regelt de rest. Om het bewustzijn van deze optie bij consumenten te verhogen, werken we samen met Out of Home Masters in meerdere Europese locaties. Buitenreclame is een uitstekende tool om kort en krachtig deze boodschap over te brengen in locaties die een hoge context hebben, zoals bijvoorbeeld de skipiste. Out of Home Masters is een fantastische partner in deze samenwerking; ze denken actief met ons mee en helpt Swappie door out of the box ideeën aan te dragen.

Sandy Jannink, Senior Client Manager Out of Home Masters: "Om de campagnedoelstellingen te behalen is het belangrijk om op het juiste moment op de juiste plek met de juiste boodschap zichtbaar te zijn. De relevantie van de boodschap is terug te zien in de OOH-creatie, gemaakt door het creatieve bureau OH Creative Solutions. Swappie is een internationale organisatie met een internationale afzetmarkt, dus is het belangrijk ook het buitenreclamelandschap buiten de landsgrenzen te bekijken. Alleen dan vind je de juiste doelgroep en zorg je voor de meeste relevantie. Persoonlijk hou ik ervan om met deze aanpak de klant te verrassen en out of the box ideeën te presenteren. Het is natuurlijk extra leuk als de adverteerder net zo enthousiast is en het mediaplan omarmt. De goede en prettige samenwerking met Martine heeft geresulteerd in deze toffe campagne."

www.outofhomemasters.nl

www.swappie.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Out of Home Masters gaat verder als Talon

29-09-2025 | 16:03:00
Met deze stap wordt de aansluiting bij het grootste onafhankelijke Out of Home-netwerk ter wereld zichtbaar

Yordi Hardenberg verlaat Out of Home Masters

06-08-2025 | 14:17:00
Yordi Hardenberg: Een idee. Een missie. Tien jaar vol groei, uitdagingen en overwinningen. Vandaag sluit ik een hoofdstuk af waar ik met trots op terugkijk

Menno van der Hoeven Client Lead Out of Home Masters

29-07-2025 | 09:36:20
Hij treedt op 16 juli in dienst als Client Lead en brengt ervaring mee vanuit zijn eerdere functies bij onder andere McDonald’s en Subway.

Talon opent Belgische tak onder leiding van Steven Heylen

13-05-2025 | 08:00:00
Talon, een onafhankelijk internationaal out of home-mediabureau, start officieel in België. Steven Heylen is aangesteld als General Manager voor België en Luxemburg en gaat de uitrol van de activiteiten in deze markten leiden.

Fightclub ontwikkelt hemelse BBQ-inhaker voor Kamado Joe

09-05-2025 | 07:27:00
Fightclub ontwikkelt hemelse BBQ inhaker voor Kamado Joe. Binnen vijf minuten na de witte rook live op 350 digitale schermen én in hartje Londen
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.