OranjeBitterBallenBorrel 2025

Marketing Report organiseert slotborrel in Cannes voor Nederlandse en Belgische community

OranjeBitterBallenBorrel

Donderdag 19 juni

17:30 - 20:00 uur

Café Le Félix | 67 Rue Félix Faure | Cannes

 

Traditiegetrouw nodigt Marketing Report Nederlandse en Belgische relaties uit voor het afsluitende netwerkevent van Cannes Lions, de vrolijke OranjeBitterBallenBorrel.

De toegang is GRATIS maar je moet je vooraf wel even aanmelden -> [email protected]l.


Het Marketing Report Cannes Team

Eric-Jan Vis | Daan Dekkers | Peter Wybenga | Bas Vlugt

Deelnemerslijst

Act Agency | Adpaq | AGE Media | Agency Engines | Alfred | Aigency | Albert Heijn | Basic-Fit | Bosch Business Growth | Bruut | DDB Amsterdam | De Speld | DEPT | Draft Digital | Fast Media Magazine | Happiness Amsterdam | Heineken | HYPR | KPN | Kantar | Lowres Creative Studio | Marketing Report | Massarius | Moeder Anne | New Business Radio | Post & Kornet | Ringo | Scooperz | Super Rebel Anegcy | Talpa Network | TBWA\NEBOKO | Tender Canvas | Sonic Branding Agency | The Best Social | The Family Amsterdam | Uncommon People

Partners Marketing Report Cannes 2025


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public wint pitch Almhof

26-11-2025 | 18:05:00
Joe Public Amsterdam heeft de pitch voor Almhof gewonnen. Daarmee neemt Müller Nederland (eigenaar van het merk Almhof) na meer dan 13 jaar afscheid van Talmon Kochheim die in 2017 samen met Pieter van Velsen Pret Amsterdam heeft opgezet

Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker

26-11-2025 | 10:43:56
Van Kuijk vertelt hoe het concept is ontstaan, hoe jongeren en ouders het gebruiken en waarom de timing voor een bank als BUUT relevanter is dan ooit.

AI-stem Harry Mulisch in campagne Passend Lezen

26-11-2025 | 09:10:38
De campagne moet duidelijk maken dat gesproken verhalen toegankelijk blijven voor mensen bij wie lezen door verminderd zicht moeilijker wordt.

Daan Vrijsen: Strategie wordt steeds belangrijker in media

26-11-2025 | 08:42:44
Hij vertelt hoe de rol van media verandert, waarom klanten vaker de behoefte hebben aan een strategische partner en hoe zijn team meebeweegt met de markt

[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Campaign & Content Manager

26-11-2025 | 08:24:00
Influentials is per direct op zoek naar Junior Campaign & Content Manager (32/40 uur) Full-time - Rotterdam 
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.