OranjeBitterBallenBorrel 2025

Marketing Report organiseert slotborrel in Cannes voor Nederlandse en Belgische community

OranjeBitterBallenBorrel

Donderdag 19 juni

17:30 - 20:00 uur

Café Le Félix | 67 Rue Félix Faure | Cannes

 

Traditiegetrouw nodigt Marketing Report Nederlandse en Belgische relaties uit voor het afsluitende netwerkevent van Cannes Lions, de vrolijke OranjeBitterBallenBorrel.

De toegang is GRATIS maar je moet je vooraf wel even aanmelden -> [email protected]l.


Het Marketing Report Cannes Team

Eric-Jan Vis | Daan Dekkers | Peter Wybenga | Bas Vlugt

Deelnemerslijst

Act Agency | Adpaq | AGE Media | Agency Engines | Alfred | Aigency | Albert Heijn | Basic-Fit | Bosch Business Growth | Bruut | DDB Amsterdam | De Speld | DEPT | Draft Digital | Fast Media Magazine | Happiness Amsterdam | Heineken | HYPR | KPN | Kantar | Lowres Creative Studio | Marketing Report | Massarius | Moeder Anne | New Business Radio | Post & Kornet | Ringo | Scooperz | Super Rebel Anegcy | Talpa Network | TBWA\NEBOKO | Tender Canvas | Sonic Branding Agency | The Best Social | The Family Amsterdam | Uncommon People

Partners Marketing Report Cannes 2025


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

NCTV en Havas Lemz lanceren campagne Denk vooruit

03-11-2025 | 06:00:00
Consumenten worden zelfstandiger, terwijl hun vertrouwen in merken verder afneemt. De winnaars zijn volgens Havas de merken die dynamic adaptability tonen

[Interview] Carolien Bos (Menzis): Er voor iemand zijn is de kern

31-10-2025 | 15:07:00
Carolien Bos is directeur klant & markt bij zorgverzekeraar Menzis. Onlangs kondigde Menzis aan de door N=5 ontwikkelde campagne Dan is er Menzis te lanceren en voor een andere positionering te kiezen met de missie Wij kiezen voor de mens. We spreken met Carolien Bos hierover

Stan Molemaker hoofdambassadeur Movember 2025

31-10-2025 | 10:57:08
De campagne wil mannen aanmoedigen open te praten over mentale gezondheid en elkaar actief te steunen.

Bibliotheken starten campagne Heel Nederland Leest

31-10-2025 | 09:05:12
Bezoekers ontvangen gratis Onder de paramariboom van Johan Fretz om deze maand samen te lezen en het gesprek aan te gaan.

[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Campagnemanager

31-10-2025 | 08:13:00
Giesbers Retail is per direct op zoek naar Campagnemanager (HBO · 32/40 uur) Arnhem 
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.