OranjeBitterBallenBorrel 2025

Marketing Report organiseert slotborrel in Cannes voor Nederlandse en Belgische community

OranjeBitterBallenBorrel

Donderdag 19 juni

17:30 - 20:00 uur

Café Le Félix | 67 Rue Félix Faure | Cannes

 

Traditiegetrouw nodigt Marketing Report Nederlandse en Belgische relaties uit voor het afsluitende netwerkevent van Cannes Lions, de vrolijke OranjeBitterBallenBorrel.

De toegang is GRATIS maar je moet je vooraf wel even aanmelden -> [email protected]l.


Het Marketing Report Cannes Team

Eric-Jan Vis | Daan Dekkers | Peter Wybenga | Bas Vlugt

Deelnemerslijst

Act Agency | Adpaq | AGE Media | Agency Engines | Alfred | Aigency | Albert Heijn | Basic-Fit | Bosch Business Growth | Bruut | DDB Amsterdam | De Speld | DEPT | Draft Digital | Fast Media Magazine | Happiness Amsterdam | Heineken | HYPR | KPN | Kantar | Lowres Creative Studio | Marketing Report | Massarius | Moeder Anne | New Business Radio | Post & Kornet | Ringo | Scooperz | Super Rebel Anegcy | Talpa Network | TBWA\NEBOKO | Tender Canvas | Sonic Branding Agency | The Best Social | The Family Amsterdam | Uncommon People

Partners Marketing Report Cannes 2025


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.

Coca-Cola en FIFA starten FIFA World Cup Trophy Tour

18-12-2025 | 10:14:10
De wereldwijde tour biedt fans de kans om de originele WK-trofee te zien in aanloop naar het WK voetbal van 2026

LINDA. breidt portfolio uit met LINDA.mini

18-12-2025 | 09:40:00
Met deze uitbreiding richt het mediabedrijf zich op aanstaande moeders en ouders van kinderen van 0 tot en met 4 jaar.

Draft Digital en FarmCamps lanceren Geen stress, wel kippen

18-12-2025 | 09:28:00
De campagne speelt in op het gevoel dat gezinsvakanties vaak minder ontspannen zijn dan vooraf gehoopt.

Primeur: Video Ads op basis van Cost per Sale bij TradeTracker

18-12-2025 | 00:00:00
Hiermee biedt het bedrijf adverteerders en publishers de mogelijkheid om videocontent in te zetten met de zekerheid dat er alleen wordt betaald bij daadwerkelijke conversie.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.