Oogappels wint de Gouden Televizier-Ring 2023

Niet B&B Vol Liefde, maar Oogappels kreeg donderdagavond de Gouden Televizier-Ring. De serie draait momenteel voor het vijfde en laatste seizoen op televisie, en won de prijs voor de eerste keer.

De serie krijg bijna 40 procent van de stemmen. Andere winnaars waren onder anderen Noa Vahle (dochter van Linda de Mol), Hélène Hendricks en Bertrie Wierenga, die de award voor de beste acteur won. Rob de Nijs' afscheidsconcert won de Televizier-Ring Impact.

Foto: Wessel de Groot en Mark de Blok

www.televizier.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Reclameonderzoek zomer 2025: wat werkt wel en niet?

05-08-2025 | 09:24:04
In de zomer deelt Screenforce inzichten uit eerder gepubliceerde onderzoeken rond actuele thema’s in de reclamewereld.

In memoriam Derk Sauer

31-07-2025 | 17:24:00
Media-ondernemer en journalist Derk Sauer is overleden op 72-jarige leeftijd aan de gevolgen van een ongeluk met zijn zeilboot

Sprite zet Jalen Hurts centraal in campagne Obey Your Thirst

30-07-2025 | 10:51:30
Sprite viert dertig jaar Obey Your Thirst en breidt de campagne voor het eerst uit naar American football.

WPP Media en Criteo koppelen commerce data aan connected TV

30-07-2025 | 10:46:00
WPP Media werkt samen met Criteo om commerce intelligence beschikbaar te maken voor Connected TV (CTV).

Sir John Hegarty: er is een kloof tussen datagedrevenheid en creativiteit

29-07-2025 | 16:13:00
Sir John Hegarty richtte samen met anderen in 1982 Bartle Bogle Hegarty op en was daarvoor betrokken bij de oprichting van het Londense kantoor van TBWA en Saatchi en Saatchi en is een bekende naam in de internationale creatieve industrie. We spreken hem over tv, merken en het werken in datagestuurd landschap

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.