
Oogappels wint de Gouden Televizier-Ring 2023
Niet B&B Vol Liefde, maar Oogappels kreeg donderdagavond de Gouden Televizier-Ring. De serie draait momenteel voor het vijfde en laatste seizoen op televisie, en won de prijs voor de eerste keer.
De serie krijg bijna 40 procent van de stemmen. Andere winnaars waren onder anderen Noa Vahle (dochter van Linda de Mol), Hélène Hendricks en Bertrie Wierenga, die de award voor de beste acteur won. Rob de Nijs' afscheidsconcert won de Televizier-Ring Impact.
Foto: Wessel de Groot en Mark de Blok
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Ruben Wollerich: Brandgang verbindt data, creatie en tech
In gesprek met Bas Vlugt vertelt Ruben Wollerich over de rol van Brandgang binnen Zuid Agency Groep, de kracht van HubSpot voor MKB-marketeers
Merken bouwen? Zet in op televisie
Campagnes die uitsluitend focussen op de onderkant van de funnel blijken op lange termijn aanzienlijk minder effectief.
Robert Essenstam: De Bonk is dé prijs van Brabant
In gesprek met Bas Vlugt vertelt Robert Essenstam over De Bonk, de enige regionale communicatieprijs van Nederland
Coca-Cola: Digital én live activeren met Megawatt
De samenwerking tussen Coca-Cola en Megawatt bestaat inmiddels zeven jaar en beweegt mee met de veranderende wensen van consumenten én merken.
Stephan Kwast: AI versnelt activatieconcepten bij Megawatt
Sinds september is het bureau volop bezig geweest met campagnes, vertelt Stephan Kwast, CEO van Megawatt, in gesprek met Peter Wybenga
Gepubliceerd door: Saskia van Weert