Only creative entrepreneurs neemt Leene Communicatie en VormVijf over

Only creative entrepreneurs neemt communicatiebureau Leene Communicatie en ontwerpbureau VormVijf over. Leene Communicatie en VormVijf helpen organisaties om met begrijpelijke en aantrekkelijke communicatie transities te versnellen en bij te dragen aan het oplossen van maatschappelijke vraagstukken. De partners van Leene Communicatie en VormVijf blijven aan Only verbonden en blijven leidinggeven aan de bureaus. Ook de naam, werkwijze en identiteit van de bureaus blijven ongewijzigd.

Complexe sectoren

Opdrachtgevers van Leene Communicatie en VormVijf zijn vrijwel alle ministeries, diverse uitvoeringsorganisaties, inspecties, provincies en gemeenten. Daarnaast krijgen Leene Communicatie en VormVijf veel opdrachten van bedrijven die actief zijn in sterk gereguleerde markten. Denk aan verzekeringen, pensioenen en de arbeidsmarkt.

Frans de Vries, CEO van Only creative entrepreneurs: "Er zijn niet veel bureaus die werken aan betekenisvolle projecten in zowel de publieke als private markt, en daar ligt de kracht van Leene Communicatie en VormVijf. Het zijn complexe sectoren waarin het verbinden van organisaties met hun interne en externe stakeholders en doelgroepen cruciaal is. Ik ben daarom trots dat we beide bureaus kunnen verwelkomen bij de Only community."

Opmars in Nederland

Only creative entrepreneurs is bezig aan een opmars in Nederland. De organisatie bouwt via overnames in een hoog tempo aan een full-service digital netwerk. In 2023 zijn naast Leene Communicatie en VormVijf ook Branddoctors, Marcommit, NOISE en Videohelden onderdeel geworden van Only. Het full-service digital netwerk onderscheidt zich van vergelijkbare organisaties door bestaande bedrijfsculturen bij individuele bureaus te koesteren, en ondernemerschap te stimuleren.

Steffart Buijs, directeur-partner Leene Communicatie: "Door samen te werken kunnen we uitdagingen effectiever aanpakken en van nog meer toegevoegde waarde zijn voor opdrachtgevers." Samen met Peter van Apeldoorn en Frans Petersen, de andere directeur-partners van Leene Communicatie en VormVijf, blijft hij als ondernemer aan Only verbonden en leidinggeven aan beide bureaus. "Only stelt de ondernemerskracht van bureaus centraal in de strategie, en dat spreekt ons zeer aan. Dit is voor ons de belangrijkste reden dat we voor Only hebben gekozen."

www.only.nl

www.leenecommunicatie.nl

www.vormvijf.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Kemari maakt doorstart onder leiding van Twinsense

17-09-2025 | 16:12:00
Digital marketingbureau Kemari maakt een doorstart na het faillissement. Het bedrijf wordt voortgezet door Twinsense

True Ideas neemt Johnny Wonder over

16-09-2025 | 07:21:00
De bureaus True Ideas en Johnny Wonder gaan samen verder onder de naam True Ideas

Paramount Skydance bereidt overnamebod voor op Warner Bros. Discovery

12-09-2025 | 12:18:00
Paramount Skydance zou een overnamebod voorbereiden om Warner Bros. Discovery over te nemen.

Flowbox versterkt Europese positie met overname Dreaminfluence

04-09-2025 | 10:55:00
Met de integratie bedient Flowbox meer dan 1.000 merken in Europa en groeit het naar een jaarlijkse omzet van bijna 9 miljoen euro.

VDS Publishers neemt belang in Planet Nine Media

01-09-2025 | 06:56:00
Planet Nine Media werd opgericht in 2020 en ontwikkelde zich sindsdien tot een onafhankelijke softwarepartij met eigen ad-publishing en header bidding-technologie


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP

23-09-2025 | 11:01:42
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic

23-09-2025 | 09:27:00
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam

Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne

23-09-2025 | 09:04:00
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.

ARA Creative Agency ontwikkelt campagne Sok je mee

22-09-2025 | 15:54:22
Op Wereld Alzheimer Dag presenteert Team Alzheimer de campagne Sok je mee. Doel is zoveel mogelijk Alzheimer Socks te verkopen

Hart voor de Zaak ontwikkelt actie Week van de Stamceldonor

22-09-2025 | 13:49:52
De Week van de Stamceldonor is gestart met een koffiebekeractie op vijf treinstations en de Universiteit van Amsterdam.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.