Only creative entrepreneurs neemt Leene Communicatie en VormVijf over

Only creative entrepreneurs neemt communicatiebureau Leene Communicatie en ontwerpbureau VormVijf over. Leene Communicatie en VormVijf helpen organisaties om met begrijpelijke en aantrekkelijke communicatie transities te versnellen en bij te dragen aan het oplossen van maatschappelijke vraagstukken. De partners van Leene Communicatie en VormVijf blijven aan Only verbonden en blijven leidinggeven aan de bureaus. Ook de naam, werkwijze en identiteit van de bureaus blijven ongewijzigd.

Complexe sectoren

Opdrachtgevers van Leene Communicatie en VormVijf zijn vrijwel alle ministeries, diverse uitvoeringsorganisaties, inspecties, provincies en gemeenten. Daarnaast krijgen Leene Communicatie en VormVijf veel opdrachten van bedrijven die actief zijn in sterk gereguleerde markten. Denk aan verzekeringen, pensioenen en de arbeidsmarkt.

Frans de Vries, CEO van Only creative entrepreneurs: "Er zijn niet veel bureaus die werken aan betekenisvolle projecten in zowel de publieke als private markt, en daar ligt de kracht van Leene Communicatie en VormVijf. Het zijn complexe sectoren waarin het verbinden van organisaties met hun interne en externe stakeholders en doelgroepen cruciaal is. Ik ben daarom trots dat we beide bureaus kunnen verwelkomen bij de Only community."

Opmars in Nederland

Only creative entrepreneurs is bezig aan een opmars in Nederland. De organisatie bouwt via overnames in een hoog tempo aan een full-service digital netwerk. In 2023 zijn naast Leene Communicatie en VormVijf ook Branddoctors, Marcommit, NOISE en Videohelden onderdeel geworden van Only. Het full-service digital netwerk onderscheidt zich van vergelijkbare organisaties door bestaande bedrijfsculturen bij individuele bureaus te koesteren, en ondernemerschap te stimuleren.

Steffart Buijs, directeur-partner Leene Communicatie: "Door samen te werken kunnen we uitdagingen effectiever aanpakken en van nog meer toegevoegde waarde zijn voor opdrachtgevers." Samen met Peter van Apeldoorn en Frans Petersen, de andere directeur-partners van Leene Communicatie en VormVijf, blijft hij als ondernemer aan Only verbonden en leidinggeven aan beide bureaus. "Only stelt de ondernemerskracht van bureaus centraal in de strategie, en dat spreekt ons zeer aan. Dit is voor ons de belangrijkste reden dat we voor Only hebben gekozen."

www.only.nl

www.leenecommunicatie.nl

www.vormvijf.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Management neemt PXR Media over met steun NewPort Capital

18-12-2025 | 08:47:00
Het management, bestaande uit Ernst Keyzer en Marc Pultrum, heeft samen met NewPort Capital de aandelen verworven van de verkopende aandeelhouders

Strijd om Warner Bros. Discovery: officiële afwijzing bod Paramount Skydance

18-12-2025 | 01:23:00
De zogeheten board van Warner Bros. Discovery heeft het vijandige het bod van Paramount Skydance om het bedrijf voor 108,4 miljard over te nemen, afgewezen en raadt aandeelhouders af om daarop in te gaan

Omnicom Media Nederland: wijzigingen op komst

17-12-2025 | 11:01:00
Omnicom Media Nederland zal de komende tijd nog een aantal wijzigingen aankondigen op het vlak van onder meer de organisatie en huisvesting. Ondertussen heeft Onno Seelen (Chief Commercial Officer van het voormalige Omnicom Media Group NL) het bedrijf verlaten

Havas neemt Belgisch bureau Digizik over

15-12-2025 | 19:15:00
Havas neemt DIGIZIK uit België over, een bureau dat gespecialiseerd is in entertainment, muziek en cultuur

Daymakers wordt onderdeel van ITA Group

09-12-2025 | 13:46:00
ITA Group heeft het Utrechtse experiencebureau Daymakers overgenomen. Daymakers ontstond uit de fusie van FX Agency en D&B Eventmarketing


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.

Coca-Cola en FIFA starten FIFA World Cup Trophy Tour

18-12-2025 | 10:14:10
De wereldwijde tour biedt fans de kans om de originele WK-trofee te zien in aanloop naar het WK voetbal van 2026

LINDA. breidt portfolio uit met LINDA.mini

18-12-2025 | 09:40:00
Met deze uitbreiding richt het mediabedrijf zich op aanstaande moeders en ouders van kinderen van 0 tot en met 4 jaar.

Draft Digital en FarmCamps lanceren Geen stress, wel kippen

18-12-2025 | 09:28:00
De campagne speelt in op het gevoel dat gezinsvakanties vaak minder ontspannen zijn dan vooraf gehoopt.

Primeur: Video Ads op basis van Cost per Sale bij TradeTracker

18-12-2025 | 00:00:00
Hiermee biedt het bedrijf adverteerders en publishers de mogelijkheid om videocontent in te zetten met de zekerheid dat er alleen wordt betaald bij daadwerkelijke conversie.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.