Only creative entrepreneurs neemt contentbureau R&Z over

Only creative entrepreneurs breidt verder uit met de toevoeging van het Nijmeegse contentbureau R&Z Content Makers. Het bureau is gespecialiseerd in copywriting, bedrijfsjournalistiek en het produceren van podcasts. R&Z blijft opereren vanuit de huidige naam, met hetzelfde team en vanaf de huidige locatie in Nijmegen. 

Content van A tot Z

R&Z maakt blogreeksen, whitepapers, speeches, jaarverslagen, video’s, visuals en campagnes. Naast deze reguliere contentdiensten ontwikkelt R&Z podcasts, begeleidt het organisaties bij aanbestedingen op redactioneel vlak en heeft het een boekenuitgeverij voor de zakelijke markt, genaamd R&Z Boeken. Deze werkzaamheden voert R&Z uit voor kennisintensieve B2B-organisaties, met daarbij de focus op thought leadership (extern) en overdracht van informatie (intern). Deze organisaties bevinden zich in meerdere sectoren, zoals het onderwijs, de bouw en de (semi-)overheid. Maar ook organisaties als ASML, SNS Bank en Vebego behoren tot het klantportfolio van R&Z.

Full-service digital marketingnetwerk

Frans de Vries, CEO van Only creative entrepreneurs: "We bouwen sinds begin 2022 met veel plezier aan een full-service digital marketingnetwerk. De komst van R&Z helpt ons om nog sterker in te zetten op complexe inhoud, grotere maatschappelijke thema’s en specifieke domeinkennis. Om nog meer uit onze contenttak te halen, werken R&Z en Schrijf-Schrijf, één van onze andere contentteams, intensief samen. We geloven immers dat één plus één veel meer dan twee is. Daarom kijken we altijd hoe we met de teams nét dat stapje extra kunnen zetten voor onze klanten."

René Ravestein, oprichter van R&Z: "We zijn ontzettend blij dat we ons bij de community van creative entrepreneurs mogen voegen. In deze nieuwe samenstelling blijven we doen wat we altijd hebben gedaan: ijzersterke content maken, met de inhoud als vertrekpunt. Tegelijkertijd kunnen we onze klanten dankzij Only voortaan veel meer, zo niet alles, bieden op het gebied van strategie, technologie en creativiteit. We kijken ernaar uit om met de andere teams samen te werken en onze rol als supplier en regievoerder op het gebied van content verder te verstevigen."

www.only.nl

www.ravestein-zwart.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Social mediabureau Team5pm overgenomen door Samy

09-10-2025 | 09:34:00
Het social media bureau Team5pm is overgenomen door Samy. Team5pm is actief vanuit Stockholm, Kaapstad en Warschau en het Amsterdamse hoofdkantoor.

DPG Media richt Stichting Nu.nl en Stichting RTL Nieuws op

07-10-2025 | 08:08:00
DPG Media heeft op 29 september 2025 de stichting NU.nl opgericht en op 1 oktober de stichting RTL Nieuws. Deze stichtingen dienen de identiteit en continuïteit van NU.nl en RTL Nieuws te waarborgen en zijn als voorwaarde opgelegd aan DPG Media door de ACM

Kemari maakt doorstart onder leiding van Twinsense

17-09-2025 | 16:12:00
Digital marketingbureau Kemari maakt een doorstart na het faillissement. Het bedrijf wordt voortgezet door Twinsense

True Ideas neemt Johnny Wonder over

16-09-2025 | 07:21:00
De bureaus True Ideas en Johnny Wonder gaan samen verder onder de naam True Ideas

Paramount Skydance bereidt overnamebod voor op Warner Bros. Discovery

12-09-2025 | 12:18:00
Paramount Skydance zou een overnamebod voorbereiden om Warner Bros. Discovery over te nemen.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.