
On Your Marks ontwikkelt The Name Game voor Team Visma | Lease a Bike
Wielerploeg Team Visma | Lease a Bike daagt commentatoren en podcasters uit om hun nieuwe teamnaam goed uit te spreken. In The Name Game worden televisie-uitzendingen en podcasts tijdens de komende voorjaarsklassiekers met behulp van AI gecontroleerd op het juiste gebruik van de naam. De campagne is ontwikkeld door sportmarketingbureau On Your Marks (voorheen TDE).
Deelnemers worden gerangschikt op basis van hoe vaak de juiste teamnaam wordt genoemd tijdens de voorjaarsklassiekers Milaan-San Remo, Ronde van Vlaanderen, Parijs-Roubaix, Amstel Gold Race en Luik-Bastenaken-Luik.
Via een leaderboard op de landingspagina van de campagne zien deelnemers en fans wie er aan de leiding gaat.
thenamegame.teamvismaleaseabike.com
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Digital Editor bij National Geographic
ARA ontwikkelt Jazeker-campagne voor De Hypotheker
DJ Paul Elstak frontman in campagne Vegetarische Slager
VENGEAN blikt terug: Result ADR positioneert conflict als kracht
Loetje brengt vertrouwde sfeer tot leven in campagne
Gepubliceerd door: Saskia van Weert