
Odido en TBWA\NEBOKO eren Sifan Hassan met Teamvlag
Odido en TBWA\NEBOKO hebben atlete Sifan Hassan op bijzondere wijze geëerd. Tijdens de huldiging in het TeamNL Huis in Parijs droeg ze een Nederlandse vlag waarin de namen van vijftig mensen uit het team achter Sifan waren geïntegreerd.
Het ging om mensen als steun en toeverlaat Jos Hermens, familie, vrienden en fans. Hiermee wordt het team achter de sporter in de spotlight gezet tijdens dit historische moment.
In dit Olympische jaar is de steun van trainers, teamleden, familie en fans nog belangrijker voor de atleten van TeamNL. Om de rol van deze mensen te benadrukken en het team achter de sporter zichtbaar te maken, introduceerde Odido de Teamvlag.
Leo Hensen, CMO Odido Nederland: “Bij Odido kijken we niet alleen naar de fantastische prestaties, maar juist ook naar de menselijke kant van sport. De support van familie, vrienden en fans zien we als een onderdeel van de prestatie. Als provider heeft een Odido daarbij een verbindende rol en daar zijn we best een beetje trots op.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
[Vacatures] TBWA/NEBOKO zoekt een Medior Digital Producer (MAKE)
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Save the Children start merkcampagne met TBWA\NEBOKO
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert